poniedziałek, 24 listopada 2014

Zapachowe wspomnienia...

Lubicie zapach jaśminu ? Ja uwielbiam, ale na taki naturalny raj dla mych zmysłów będę musiała sporo poczekać. Zbliża się zima, także niby powinnam korzystać z typowo cięższych, przyprawowych aromatów. Ja jednak zwykle postępuje na odwrót i tak od jakiegoś czasu raczę się właśnie jaśminowymi nutami. Po raz kolejny z zakupów sklepie Goodies.pl mogę być zadowolona :)

Sklep internetowy Goodies.pl







Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kolorystycznie można uznać wosk za taki pasujący na śnieżne wieczory, które praktycznie czyhają już za progiem. Jednak zapach stanowi całkowicie odmienną bajkę, nie mającą nic wspólnego z końcówką roku. Tarteletka pachnie oczywiście jaśminem, ale nie takim znanym nam z przydomowych ogrodów. Całość urozmaicono cytrusowymi akordami, dającymi o sobie znać przy dłuższym topieniu wosku. Ogólnie rzecz biorąc "Midnight Jasmine" nie jest nużący, jak to bywa czasem z kwiatowymi wariantami zapachowymi. Rzekłabym nawet, że troszkę rozczarowuje swą słabą intensywnością, ponieważ po zgaszeniu płomienia, jaśmin szybciutko staje się tylko i wyłącznie miłym wspomnieniem...

5 komentarzy:

  1. Kiedyś przepadałam za zapachem jaśminu.Obecnie jest dla mnie za ciężki dlatego nie sięgnęła bym raczej po ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, z zapachami przesadzać po prostu nie wolno :)

      Usuń
  2. Jaśmin to najpiekniejszy zapach jaki znam, wszystko z nim mogę mieć, uzywac i nigdy mi się nie nudzi!
    Pozdrawiam,
    https://cukierkowegotowanie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger