czwartek, 20 listopada 2014

Odbudowa paznokci - odżywka TIP TOP

Moje paznokcie w okresie jesieni i zimy zwykle wyglądają katastrofalnie. Nie są zbyt cienkie, ale przy codziennych domowych pracach nie trudno o ich łamanie. Od jakiegoś czasu do pielęgnacji swych pazurków używam odżywki firmy Coloris...







Od producenta:

Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: 6.49 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Na kartonowym opakowaniu odżywki znajdziemy wszystkie wymagane informacje dotyczące produktu. We wnętrzu ujrzymy typową, charakterystyczną dla tego typu preparatów buteleczkę, wyposażoną w odpowiednio wyprofilowany pędzelek. Dzięki niemu szybko i precyzyjnie rozprowadzimy odżywkę na płytce paznokcia. Konsystencja produktu nie jest zbyt wodnista, nie zlewa się nadmiernie, chociaż oczywiście trzeba zachować umiar :)
Odżywka wysycha ekspresowo, dosłownie po paru chwilach możemy przystąpić do wykonywania normalnych czynności, bez obaw o zmazanie dopiero co nałożonych warstw. TIP TOP świetnie sprawdza się jako baza nałożona pod ciemniejsze lakiery, o późniejszych przebarwieniach płytki można zapomnieć. 
Przy dłuższym stosowaniu zauważalne jest faktycznie wzmocnienie paznokci. Nie są tak łamliwe, nie rozdwajają się. Z tym przyspieszeniem ich wzrostu nie wiem jak będzie w waszym przypadku, moje pazurki rosną dosyć szybko, ale wiadomo od przybytku głowa nie boli :) Jeśli szukacie skutecznej i taniej odżywki, skuście się na TIP TOP. 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ich odżywki i cena jest przystępna ;)
    www.probeczkomania.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by się teraz jakaś odżywka przydała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam odżywki Eveline i u mnie na szczęście świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odzywki.Ostatnio używałam z Eveline

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger