środa, 28 marca 2018

Sole do kąpieli od Bathing.pl

Zgodnie z obietnicą, na dziś zaplanowałam kolejną recenzję kosmetyków marki Dresdner Essenz od Bathing.pl To trzy produkty, które chyba na stałe zagoszczą w mojej łazience. Niby drobny, kąpielowy umilacz, a potrafi sprawić tyle radości. Uwielbiam takie niepozorne produkty :) 


Logo




Są to sole do kąpieli, które z największą przyjemnością przetestowałam. Za solami nie przepadam, wolę zdecydowanie płyny, bo te kryształki zazwyczaj nie mogą się rozpuścić tak w stu procentach. Tutaj mamy jednak swego rodzaju proszek, który w kontakcie z wodą, nie stawia żadnych oporów. Zacznę może od ulubieńca...

SÓL DO KĄPIELI LETNIE SZCZĘŚCIE


Od producenta/Skład:


Waga: 60 g
Cena: 7.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Brakuje mi słów na opisanie tego wspaniałego produktu. Powiecie, zwykła sól, taka jak miliony innych w drogeriach. Otóż nie! Wystarczy jeden rzut oka na opakowanie i ja już jestem zachęcona do zakupu kosmetyku. Przepiękna, przeurocza grafika na samym wstępie, nie tylko przekonuje klienta, ale w pewnym sensie uprzedza nas, co zastaniemy we wnętrzu opakowania. 

Sól pachnie upalnym latem. Pachnie też słońcem, kwiatami, dojrzewającymi owocami. Jest tutaj wszystko to, co najpiękniejsze. Zapach wspaniale odpręża i relaksuje po ciężkim, męczącym dniu. Coś wspaniałego! 



Od producenta/Skład:


Waga: 60 g
Cena: 7.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zdecydowanie bardziej świeży, typowo orzeźwiający zapach od tego, który prezentowałam wam wyżej. Ta sól sprawdzi się podczas cieplejszych dni. Może obudzić rankiem, a wieczorem ukoić zmysły i wypielęgnować skórę, uraczoną mocnymi promieniami słońca. Bardzo polubiłam ten produkt. 

Cała kompozycja zbudowana jest z nut kwiatowych i ziołowych - przynajmniej ja tak uważam. Zapach należy do trwałych i niebanalnych. Hit na lato 2018!



Od producenta/Skład:


Waga: 60 g
Cena: 7.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
To sól o niebanalnym, wyrazistym i trudnym do zapomnienia zapachu. Tak, nawet taki niepozorny produkt potrafił stać się moim ulubieńcem ;) Jak widzicie, nie zawsze uprzedzenia są słuszne. Sól w kryształkach pewnie nie byłaby dla mnie tak atrakcyjna, ale ta od Dresdner Essenz... Mmm, coś niesamowitego.

Sól Amazonia nie dość, że pachnie przepięknie, to i wspaniale pielęgnuje i delikatnie nawilża skórę. Zero wysuszenia, zero podrażnień. I to rozumiem!

Sole do kąpieli Dresdner Essenz, a właściwie ich opakowanie, wyróżnia coś specjalnego. Producent pomyślał o niewielkiej dziurce, by dzięki niej, można było poczuć zapach kosmetyku w stu procentach. Super rozwiązanie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger