piątek, 9 marca 2018

Kuchenne drobiazgi od TarkaiMiarka.pl

Lubicie kupować akcesoria do kuchni? Ja uwielbiam! Moja rodzina mówi, że mam hopla na tym punkcie. Wystarczy wpuścić mnie do sklepu z takimi "przydasiami" i wszyscy mają mnie z głowy na długi, długi czas. Tam gdzie mieszkam, sklepowe półki nie są bogato wyposażone i często moje podróże w celu zakupu konkretnej rzeczy, kończą się fiaskiem. Dlatego cieszę się, że trafiłam na sklep TarkaiMiarka.pl , gdzie można znaleźć mnóstwo przeuroczych, potrzebnych gadżetów do kuchni. Oto dwa z nich, które dzielnie mi towarzyszą. 

 Zdjęcie użytkownika TarkaiMiarka.pl.





Cena: 6.75 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Ciastka orzeszki to smak mojego dzieciństwa. Zajadałam się nimi kiedy byłam małą dziewczynką. Możecie sobie wyobrazić, jak bardzo ucieszyłam się w momencie, gdy foremki do wykonania takich słodkości, znalazłam na stronie sklepu TarkaiMiarka. W osiedlowych sklepach odszukać ich nie potrafiłam. Wreszcie mam, moje własne, które teraz są w ciągłym użytku.

W opakowaniu znajdziemy dziesięć foremek w kształcie ciasteczek - orzeszków. Produkt został wykonany z ocynkowanej blachy. Nic się z nią nie dzieje podczas pieczenia, a dodatkowo, foremki są łatwe do utrzymania w czystości. Ciasto też dobrze z nich wychodzi, nic się nie przypala, nic nie kruszy. 

Orzeszki mi najlepiej smakują przełożone nadzieniem z czekoladowej masy. Jak się pewnie domyślacie z dziesięciu "połówek" powstanie pięć orzeszków. Są pracochłonne, ale smakują wybornie.  




Cena: 1.80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Niby taki drobiazg za niewielkie pieniądze, ale jak potrafi ułatwić przygotowywanie dań i pieczenie. Bardzo lubię drewniane, kuchenne akcesoria. Trzeba tylko pamiętać, że nie lubią zmywarki. Ja zmywarki nie posiadam, więc wszystko myję ręcznie. Taką maleńką łyżeczkę również ;)

Łyżeczka jest lekka i poręczna. Dzięki temu, że ma odpowiednią głębokość, nic się z niej nie wysypuje. Łyżeczką odmierzam cukier, herbatkę sypaną, różnorodne przyprawy. Podczas gotowania i pieczenia, mam ją zawsze przy sobie i używam w razie potrzeby. 

Zachęcam do rozejrzenia się w sklepie TarkaiMiarka.pl Są też na FB (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger