poniedziałek, 11 grudnia 2017

Zestawy świąteczne - prezentowe inspiracje

Mikołajki już za nami, ale wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. To kolejna okazja do wręczania prezentów. Osobiście bardzo lubię zaskakiwać swoją rodzinę i znajomych drobnymi podarkami na święta. Takie niespodzianki nie muszą być ogromne i bardzo drogie. Najczęściej kupuję kosmetyki, które są praktyczne, a także mile widziane pod świątecznym drzewkiem. 

Dziś chciałam wam zaprezentować pięć wspaniałych zestawów. Są to idealne propozycje na bożonarodzeniowy podarek. Pudełeczka mieszczą w sobie... oczywiście kosmetyki. Jest coś dla kobiet, ale także dla faceta. Prezenty warto ładnie zapakować. Nie musi to być zwykły papier ze sklepu. Pokombinujcie, podpatrzcie w internetach ;) 



Firma Unilever jak co roku przygotowała przepiękne zestawy. Zacznę może od tych dla Pań... 



ZESTAW UPOMINKOWY DOVE


➤ Żel pod prysznic Dove Deeply Nourishing o pojemności 250 ml

➤ Balsam do ciała Dove Essential Nourishment o pojemności 250 ml

➤ Antyperspirant Dove Original o pojemności 150 ml

Niebieski klasyk, ale jak dla mnie trafiony po prostu w punkt. To wymarzony upominek dla osoby, która ceni tradycyjny zapach kosmetyków Dove. W pudełeczku znajdziemy trzy produkty. Zawsze się przydają, takich przyjemniaczków nigdy nie jest zbyt wiele. Przynajmniej u mnie.

ZESTAW UPOMINKOWY DOVE


➤ Żel pod prysznic Dove Nourishing Care&Oil o pojemności 250 ml

➤ Antyperspirant Dove Invisible Dry o pojemności 150 ml

➤ Szampon do włosów Dove Nourishing Oil Care o pojemności 250 ml

➤ Krem do ciała Dove Silky Nourishment o pojemności 400 ml

Ogromny zestaw na który ja już mam pewien plan ;) Upominek powędruje do mojej mamy, ogromnej fanki kosmetyków z dodatkiem olejków. W eleganckim pudełeczku znajdziemy aż cztery różnorodne produkty od Dove. Za prezencik zapłacimy 39.99 zł i mamy już gotową niespodziankę dla ukochanej osoby. 

ZESTAW UPOMINKOWY DOVE DERMASPA


➤ Balsam do ciała Dove DermaSpa Goodness3 o pojemności 200 ml

➤ Krem do rąk Dove DermaSpa Goodness3 o pojemności 75 ml

Przecudowne, przeurocze opakowanie, które wpisuje się znakomicie w świąteczny klimat. Tak piękny prezencik poleci do mojej kochanej przyjaciółki. Nie miała jeszcze okazji poznać tej serii od Dove, więc teraz uzyska taką możliwość. Za upominek zapłacimy 29.99 zł Kosmetyki pachną obłędnie!

Teraz coś dla Panów...

ZESTAW UPOMINKOWY AXE DARK TEMPTATION


➤ Żel pod prysznic Axe Dark Temptation o pojemności 250 ml

➤ Dezodorant Axe Dark Temptation o pojemności 150

Za taki zestaw zapłacicie 18.99 zł. Super prezent dla faceta, który kocha wyraziste, odświeżające, ale także mocne zapachy. Mój luby miał już obydwa produkty, bardzo je polubił, więc prezencik powędruje do taty. Myślę, że się ucieszy.

ZESTAW UPOMINKOWY DOVE MEN+CARE


➤ Żel pod prysznic Dove Men+Care Clean Comfort o pojemności 400 ml

➤ Antyperspirant Dove Men+Care Clean Comfort o pojemności 150 ml

Zestaw kosztuje 21.99 zł. Obydwa kosmetyki mój ukochany już miał, ale jestem przekonana, że nie obrazi się, jeśli taki duecik znajdzie pod choinką. To jego ulubione, najskuteczniejsze produkty do pielęgnacji. Zapach kosmetyków z tej serii należy do bardzo delikatnych, ale odpowiednio trwałych. Żel i antyperspirant u mojego faceta sprawdza się jak trzeba.

To tyle, jeśli chodzi o inspiracje prezentowe na zbliżające się święta. Mam nadzieję, że któryś z tych zestawów was skusi i sprezentujecie go najbliższej waszemu sercu osobie. A może pod choinką znajdziecie pudełeczko z napisem Dove? Musicie być grzeczni, nie ma innej opcji ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger