piątek, 29 grudnia 2017

Głęboko oczyszczający szampon micelarny od Nivea

Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna paczka od Nivea. Jako ich przyjaciółka, testuję nowości, które się pojawiły bądź dopiero pojawią na półkach w drogerii. Tym razem mogłam poznać coś do włosków. 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 18 zł 
Moja opinia: 
Szampon widziałam wcześniej na stronie Nivea i bardzo, ale to bardzo napaliłam się na testy takiej nowości. Micelarne płyny do twarzy uwielbiam, więc pomyślałam, że i szampon może być fajną opcją. Ja jakoś nie potrafię ostatnio okiełznać swojej czupryny, także produkt trafił do mnie w odpowiednim momencie. Z tego co się orientuję, w ofercie marki Nivea, jest jeszcze szampon micelarny w wersji wzmacniającej. Mnie trafił się ten oczyszczający i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.

Kosmetyk otrzymujemy w poręcznej, smukłej, plastikowej buteleczce. Widzimy również ile produktu mamy do wykorzystania, bo opakowanie jest przeźroczyste. Producenci szamponów i odżywek zapominają o takim udogodnieniu, więc brawa należą się marce Nivea. Zamknięcie na "klik" nie sprawia żadnych problemów. Szampon nie przewraca się na półce i pod prysznicem. Nie ma też kłopotów z zupełnym opróżnieniem buteleczki.


Kosmetyk posiada odpowiednio gęstą konsystencję. Nie spływa z dłoni i włosów, wspaniale się pieni. Już niewielka ilość szamponu wystarczy na umycie długich pasm. Pachnie świeżo i delikatnie. Akurat szukałam szamponu o tak wyważonym aromacie. Jakoś ostatnio nie mam ochoty na mocno pachnące specyfiki do włosów. Od szamponu nie wymagam eksplozji zapachu ;) 

Szampon nie zawiera silikonów, parabenów i barwników. Fajnie się sprawdza na moich problematycznych włosach. Wysuszone na końcach, przetłuszczające się przy skórze głowy, wreszcie zostały odpowiednio wypielęgnowane. Są ładnie uniesione u nasady, błyszczące, mięciutkie i delikatne. Nie przetłuszczają się tak szybko, dobrze rozczesują. Od kilku dni, na skórze głowy, miałam sporo niewielkich ranek... Szampon nie zaognił problemu, a nawet zlikwidował powstałe zmiany! To świetna nowość, którą mogę wam polecić. Czaję się jeszcze na szampon wzmacniający. Pewnie też będzie ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger