poniedziałek, 18 grudnia 2017

Trójkolorowa świeca zapachowa w szkle Czekolada i Wiśnia

Pogodę za oknami mamy zmienną. Często już o poranku nie jesteśmy nastawione zbyt optymistycznie do całego, nowego dnia. Jak przetrwać te paskudne momenty, które w sumie jeszcze nie przypominają zimy z prawdziwego zdarzenia? Zdradzę wam mój sposób... Palę zapachowe świece! Te małe cuda są w stanie poprawić nawet najgorszy nastrój. Nie kosztują wiele, więc możemy sobie zmieniać, wybierać, dobierać poszczególne świeczuszki. Ja polecam wam zakupy w sklepie e-fryzjernia.pl gdzie znajdziecie mnóstwo pachnących cudowności. Oto jedna z nich...

 










Mam w domu mnóstwo przeróżnych świec. Ci, którzy mnie nie znają, podczas odwiedzin w moich skromnych progach, mogliby pomyśleć raczej, że pewnie zwariowałam. No bo po co mi tyle woskowych wyrobów. Nie zjadam ich, a tylko wypalam ;) Ano każdy z nas ma swoje dziwne przyzwyczajenia. Ja bardzo lubię palić sobie wieczorkiem jakąś świeczuszkę. Najczęściej zapachową, bo te zwykłe jakoś nie kradną mojego serducha. Oczywiście, wpatrywanie się tylko i wyłącznie w płomień również może relaksować ;) 

 Ostatnimi czasy zachwycam się świeczką firmy Bispol, którą można zakupić na stronie sklepu e-fryzjernia.pl Produkt jest naprawdę tani, bo kosztuje raptem 7.20 zł. Na taką przyjemność mogę sobie pozwolić bez wyrzutów sumienia. A co! Mnie też od życia coś się należy :) Producent gwarantuje nam aż 32 godziny palenia, czyli naprawdę sporo. 

Trójkolorowy wosk wygląda bardzo dekoracyjnie. Umieszczono go w szklanym pojemniczku. Szkło nie należy do cieniutkich, więc nie miałam żadnych obaw przed długim paleniem świecy. Nic się nie nagrzewa, nic nie kopci. Świeczuszka wypala się równomiernie, bez tworzenia paskudnej dziury, którą potem nie można zlikwidować.
To małe cudeńko pachnie przepięknie! Słodko, ale nie do przesady. Wyczuwam tutaj i czekoladę i wiśnie, a to połączenie idealne. Obawiałam się, że świeca rozczaruje mnie chemicznym aromatem, lecz na szczęście obeszło się bez przykrych niespodzianek. To przyjemny produkt, odpowiedni na zimowe, długie wieczory. Kto lubi świece? Łapka w górę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger