środa, 27 grudnia 2017

Letnie zapachy od Le Petit Marseiliais

Pozwólcie, że pokażę wam ciekawą paczkę od Le Petit Marseiliais. Sporo dziewczyn już zaprezentowało zawartość pudełeczka, ale ja jakoś nie miałam wcześniej czasu na obfotografowanie nowości. Wiecie, przygotowania do świąt i milion różnych spraw.

Paczka wcale nie wpisuje się w zimowy klimat. Mieści w swoim wnętrzu cztery kosmetyki o letnich zapachach. W sumie nikt nam nie zabroni raczyć ciała i zmysłów takimi aromatami. To świetny pomysł na powspominanie i przedłużenie lata. Można? Można! 



W paczce mamy dwa antyperspiranty i dwa żele pod prysznic.










Naturalnie nie zgarnęłam wszystkich tych produktów dla siebie. Antyperspirant o zapachu białej brzoskwini i nektarynki, a także żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy, powędrowały do mojej przyjaciółki. Ja zostawiłam sobie pozostałe dwa kosmetyki.

Muszę przyznać, że nowości od LPM zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Spisują się świetnie, a pachną obłędnie. To idealna propozycja na smutne, zimowe dni i wieczory. Aromaty tych produktów napawają mnie energią i poprawiają nastrój. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger