środa, 20 grudnia 2017

Rękawice damskie w postaci jeża

Dziś chciałam wam zaprezentować kolejny produkt, który wylukałam na stronie ShipGratis.eu Zawsze mam jakieś obawy przed składaniem tam zamówienia. No bo wiecie, paczka jedzie z Chin i różnie to z dostawą bywa. Nie chodzi nawet o sam towar, bo ten jest naprawdę spoko. Ale przejdźmy do rzeczy :) 

 http://shipgratis.eu/










Materiał: bawełna, poliester
Kolor: beżowy, czarny, szary, czerwony, różowy, fioletowy
Rozmiar: uniwersalny
Cena: 20.64 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Grudzień zmusza nas do zmiany garderoby na taką, która jest zdecydowanie cieplejsza. Nie przepadam za zimą i dla mnie lato mogłoby trwać bez końca. Niestety pogody nie zmienię ani ja, ani wy. Mówi się trudno i pewne sprawy musimy zaakceptować. Ale dosyć ględzenia i marudzenia. Przejdę już do punktu głównego tego wpisu. Bohater jest bardzo uroczy ;)

Nie wiem czy któraś z was mnie pobije... W ciągu zimy potrafię posiać gdzieś ok. czterech par rękawiczek. Miałam sobie sprawić takie na sznureczkach, ale zwątpiłam. Na stronie ShipGratis.eu znalazłam o wiele fajniejsze i tych z pewnością już nigdzie nie zostawię. Przynajmniej mam taką nadzieję.

Jeśli chodzi o samą przesyłkę, to czekałam na nią długo, a właściwie bardzo długo. Już myślałam, że zamówiony towar do mnie nie dotrze. Na szczęście listonosz zjawił się w moich progach i przyniósł mały pakunek. Kiedy tylko zobaczyłam te urocze rękawiczki, uśmiech sam cisnął się na usta. I może wyglądają dziecinnie, tandetnie, ale są mega ciepłe.

Rękawiczki są naprawdę bardzo dobrze wykonane. Mięciutkie, wygodne, nie uciskają, nie przeszkadzają w żaden sposób. Oczywiście nie będziecie w nich prowadzić auta, albo pisać na smartfonie ;) Niemniej, kiedy tylko założycie je na łapki, poczujecie praktycznie od razu, że robi się wam cieplej. Rękawiczki są w środku wyścielone przyjemnym i solidnym materiałem. Bardzo je polubiłam i pilnuję jak oka w głowie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger