czwartek, 29 czerwca 2017

Pyszne masło orzechowe

Tak sobie czasem myślę, że większego łakomczucha ode mnie, nie ma chyba na całym świecie. Nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia czegoś słodkiego. Często sięgam po jakieś przekąski, ale najczęściej przygotowuje je samodzielnie. Ostatnio zrobiłam pyszne rogaliki z nadzieniem z... masła orzechowego od MyVita. Były rewelacyjne!

 Znalezione obrazy dla zapytania myvita






Od producenta:


Waga: 300 g
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia: 
Wiem, wiem, że takie masło można zrobić samodzielnie, ale ostatnio nie mam jakoś czasu na tego typu zabawy w kuchni. Wolę więc kupić gotowy produkt, taki od razu do spożycia. Niestety w sklepach w mojej miejscowości, ciężko o prawdziwe masło orzechowe. W przypadku produktu od MyVita, w składzie znajdziemy tylko i wyłącznie prażone orzechy arachidowe. Zero konserwantów i innych, zupełnie niepotrzebnych świństw.

Po otwarciu opakowania, na powierzchni masła, może ukazać się olej arachidowy. Nie ma się więc co przerażać i obrzucać producenta błotem ;) Tak ma być, a wszystko też zależy od temperatury w jakiej przechowujemy produkt. Wystarczy przemieszać masło łyżką i gotowe.

Masło od MyVita, posiada kremową konsystencję. Pachnie najprawdziwszymi orzeszkami. Sprawdza się świetnie jako dodatek do ciast, rogalików itp. U mnie ląduje nawet w koktajlach. Jestem przekonana, że kolejne opakowanie tego masła, znajdzie swoje miejsce w mojej kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger