sobota, 24 czerwca 2017

Bezglutenowa przyprawa do potraw w płynie

Nie spodziewałam się, że będę pokazywała na blogu taki produkt, ale wierzcie mi, jest wart szczególnej uwagi. Bez niego nie wyobrażam sobie zjedzenia zupy, także zobaczcie, co takiego przywędrowało do mnie ze sklepu Stragan Zdrowia.

https://www.straganzdrowia.pl/
 



Skład:

Waga: 100 g
Cena: 13.39 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia:
Przyprawa magi od zawsze była w mojej kuchni. Już jako dziecko dolewałam ją sobie do prawie każdego dania obiadowego w wersji na słono. Wiadomo, że magi dostępna w wielu sklepach, ma paskudny skład. Nie chcę nawet patrzeć co tam na liście składników się znajduje. Nie potrafię jednak zrezygnować z takiej przyprawy. Znalazłam na szczęście zdrową wersję magi.  

Produkt firmy Eden może nie wyróżnia się opakowaniem, ale ma odpowiedni dozownik, który ułatwia nalewanie. Skład? Bajeczny! Same naturalne produkty, zero chemicznych świństw! 

Magi firmy Eden urozmaica smak potraw. Nadaje im niebanalnego smaku, podnosi walory aromatyczne przygotowanego dania. Jestem na tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger