wtorek, 6 września 2016

Ochronny balsam do ust z filtrem przeciwsłonecznym

Lato powoli zmierza ku końcowi, ale ja nie zapominam o ochronie przeciwsłonecznej. Nie myślę tutaj o noszeniu nakrycia głowy itp., chociaż to też jest bardzo ważne. Dziś chciałam wam przedstawić pewien kosmetyk od Coloris, który zawiera wysoki filtr przeciwsłoneczny. 

http://www.coloris.biz/ 




Od producenta:
Skład:

Cena: 6.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Mam sporą kolekcję przeróżnych mazideł do ust, ale ten balsam zajmuje szczególne miejsce w mojej torebce. Bez niego nie wychodzę z domu! I chociaż jestem wielką fanką pomadek o jakichś wymyślnych zapachach, to ten niepozorny kosmetyk skradł moje serducho już na samym początku.

Balsam jest niewielki, więc zmieści się w przepełnionej torebce albo kieszeni spodni czy kurtki. Produkt w formie sztyftu aplikujemy na usta w tempie błyskawicznym i w każdej sytuacji. Mechanizm za pomocą którego wysuwamy balsam z opakowania, działa bez zarzutu, nie zacina się nawet po dłuższym użytkowaniu. 



Balsam jest bezbarwny, o prawie niewyczuwalnym zapachu. Nie pozostawia gorzkiego posmaku na ustach, nie zbiera się w kącikach. Jego odpowiednia struktura sprawia, że pod wpływem ciepła skóry, kosmetyk aplikuje się po prostu idealnie. Balsam nie obciąża ust, nie wywołuje żadnego dyskomfortu. Wspaniale nawilża i odżywia wargi, likwiduje odstające skórki. Mam nadzieję, że zabezpiecza moje usta przed negatywnym działaniem słońca i wiatru. Po dwumiesięcznej spiekocie, nie zmagałam się z poparzeniami słonecznymi, więc chyba faktycznie balsamik działa zgodnie z obietnicami producenta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger