piątek, 30 września 2016

Dove DermaSpa Cashmere Comfort

Dziś chciałam wam przedstawić kolejne nowości od Dove. Muszę przyznać, że marka zaskakuje mnie prężną rozbudową kosmetycznego asortymentu. Ich oferta jest baaardzo bogata, a ja coraz bardziej zakochuje się w ich produktach. Tym razem moje serce skradła nowa linia kosmetyków Dove DermaSpa o nazwie Cashmere Comfort. 

 

W skład linii Dove Cashmere Comfort wchodzą trzy produkty. Każdy z nich jest dedykowany dla skóry suchej, bardzo wymagającej. W Dove DermaSpa zastosowano opatentowaną technologię Cell-MoisturisersTM. Opiera się ona na połączeniu aktywnych składników nawilżających m.in. takich jak gliceryna, z olejkami roślinnymi oraz kwasem 12 -HSA. W produktach Cashmere Comfort znajdziemy najwyższy z serii Dove DermaSpa poziom zawartości gliceryny oraz Cell MoisturisersTM. Dlatego te kosmetyki tak wspaniale nawilżają naszą skórę. Dodatkowo, produkty charakteryzuje obłędny zapach! Każda z linii ma zdefiniowany niepowtarzalny kod zapachowy. Autorką wszystkich kompozycji zapachowych jest światowej sławy kreatorka zapachów – Ann Gottlieb – prawdziwa guru w świecie perfumiarzy, autorka zapachów ekskluzywnych marek na całym świecie.



Teraz zaprezentuje wam każdy z produktów Cashmere Comfort. Może zacznę od kremu do rąk, bo to on został przeze mnie przetestowany w pierwszej kolejności.

KREM DO RĄK DOVE DERMA SPA CASHMERE COMFORT




Skład:

Pojemność: 75 ml
Cena: 13.99 zł
Moja opinia:
Krem mieści się w niewielkiej, lekko spłaszczonej tubce. Opakowanie jest bardzo poręczne, lekkie, z pewnością zmieści się w torebce. Zakręcanie tubki zakrętką do łatwych nie należy, ale przecież to tylko jedna jedyna wada, niknąca w morzu zalet :)  
Krem pachnie bardzo zmysłowo, kusząco i trwale. Nawet po godzinie ja ciągle wyczuwam na dłoniach ten fantastyczny aromat. Kosmetyk solidnie nawilża suchą, podrażnioną skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy, a ochronny film, który nie sprawia problemów w momencie, gdy od razu po aplikacji kremu, chcemy użyć telefonu albo komputera. Produkt zachwyca lekką konsystencją, nie spływającą z dłoni, a dającą się rozprowadzić szybko i precyzyjnie.  

BALSAM DOVE DERMA SPA CASHMERE COMFORT





Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 21.99 zł
Moja opinia:
Z balsamem zaprzyjaźniłam się już po pierwszym jego użyciu. Kosmetyk aplikuję na skórę szczególnie rano, po szybkim prysznicu. Wtedy czuję, że ciało dosłownie pochłania produkt, a następnie staje się idealnie nawilżone, wygładzone i miękkie. Niezwykle luksusowy, bardzo odprężający zapach, poprawia humor, daje niesamowitego "powera" i chęci do działania. 
Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej warstwy. Mogę natychmiastowo wrzucić na siebie ubranie i śmigać do pracy. Tak, takiego kosmetyku szukałam!
Balsam ma luźną strukturę, ale nie spływa ze skóry podczas aplikacji. Jeśli nie jesteście zwolenniczkami kosmetyków tego typu, to w przypadku balsamu Cashmere Comfort zrezygnujecie z wcześniejszych uprzedzeń. 

MASŁO DO CIAŁA DOVE DERMA SPA CASHMERE COMFORT






Skład:

Pojemność: 300 ml
Cena: 24.99 zł
Moja opinia:
W odróżnieniu od balsamu, masło do ciała Cashmere Comfort ma zdecydowanie bardziej treściwą konsystencję. Dlatego też kosmetyk aplikuję na skórę wieczorem, pod dłuższej kąpieli. Zmysłowy, kobiecy zapach mnie relaksuje i odpręża. Nie ma nic lepszego od urodowego seansu w towarzystwie tak wspaniałego produktu. Masło doskonale rozprowadza się na ciele, odpowiednio z nią współpracuje, więc przeprowadzenie jakiegoś masażu nie będzie większym problemem :) Nawilża i wygładza skórę, zapewnia jej niesamowicie skuteczną ochronę przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych i nie tylko: klimatyzowane pomieszczenia, wiatr. 
Jeśli chodzi o kwestię techniczną, to opakowanie tego typu lubię najbardziej. Jest świetnie zabezpieczone, bezproblemowe przy wydobywaniu kosmetyku z wnętrza. To wszystko sprawia, że masło zyskało miano mojego ulubieńca.

Ogólnie rzecz ujmując, cała linia Cashmere Comfort przypadła mi do gustu. Każdy z tych produktów mogę wam serdecznie polecić, ponieważ ich działanie i prześwietny zapach, zasługuje na najwyższe odznaczenia i ogrom pochwał.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger