środa, 21 września 2016

Lakier wspomagający ochronę paznokci przed grzybicą

Doskonale wiecie jak łatwo zarazić się grzybicą paznokci. To mnie na szczęście nie dotyczy, ale warto odpowiednio chronić płytki przed wystąpieniem takiego problemu. Często chodzę na basen, więc specjalny preparat od firmy Coloris używam regularnie! 


http://www.coloris.biz/



Od producenta:


Skład:

Pojemność: 12 ml
Cena: 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Preparat mieści się w niewielkiej, ale pięknie połyskującej buteleczce, zarezerwowanej zazwyczaj dla jakichś kolorowych emalii. Produkt aplikujemy na paznokcie tak samo jak zwykły lakier, więc nie przewiduję większych problemów, jeśli chodzi o kwestię techniczną. Pędzelek jest wąski, nie zalewa skórek, sprawnie rozprowadza odpowiednią ilość kosmetyku.  


Lakier szybko wysycha, pozostawia na paznokciach ładną, schludną, błyszczącą warstewkę. Wygląda tak jak zwyczajna, bezbarwna emalia, ale jak się pewnie domyślacie, działanie ma tutaj większe znaczenie niż sama prezentacja. 

Produkt pewnie chroni moje paznokcie przed grzybicą, ponieważ póki co, ten problem mnie nie dotyczy. Dodatkowo, zauważyłam że przestały się tak straszliwie łamać. Kurację tym preparatem będę więc kontynuowała dalej. Zobaczymy co jeszcze dzięki niemu uzyskam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger