czwartek, 11 września 2014

Delikatne peelingowanie.

Jestem wielką fanką mechanicznych peelingów do twarzy. Dziś jednak pokażę wam taki enzymatyczny, bardzo delikatny, ale niemniej skuteczny. Produkt należy do mojej ulubionej linii Dermedic z którą zaprzyjaźniłam się już dawno ;)






Od producenta:
Delikatnie, nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka, udrażniając drogę dla kosmetyków pielęgnacyjnych i dogłębnego nawilżenia. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny - enzymy kwasów owocowych - AHA, w stężeniu 6%, delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka. Nie wysusza skóry - Hyaluronic acid - kwas hialuronowy, Urea zapewniają optymalne nawilżenie skóry podczas i po zabiegu.
Do stosowania raz w tygodniu. Bez tarcia. Bez konieczności zmywania po zabiegu. 
Zalecany do:
Oczyszczania wrażliwej i suchej skóry w łagodny sposób, nie wymagający ścierania mechanicznego. 
Sposób użycia:
Nanieść równomiernie na twarz / ewentualnie szyję i dekolt / niezbyt cienką warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia na około 15 - 20 minut. Pozostałość preparat usunąć przy pomocy chusteczki lub płatka kosmetycznego.
 Skład:
Aqua, Glycolic Acid (and) Arginine, Isopropyl Myristate, Ceteraryl Alcohol, Ceteareth-33, Cyclomethicone, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Triethanolamine, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Urea, Allantoin, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum
Pojemność: 50 g
Cena: ok. 25 zł
Moja opinia:
W tym peelingu nawet nie szukajcie drobinek :) Z racji tego, że jest on enzymatyczny, nie posiada żadnych "elementów" umożliwiających tarcie. Sprawdzi się więc w przypadku wrażliwej czy bardzo suchej skóry. Jak wspominałam, ja jestem fanką mocniejszych zdzieraków, ale i ten przyjęłam z wielką ciekawością. Peeling Dermedic zaskoczył mnie solidnością w działaniu pomimo wcześniejszych uprzedzeń. Kosmetyk zamknięto w niewielkich rozmiarów tubce z dozownikiem typu "klik". Na pewno taka forma opakowania nie sprawia problemów podczas użytkowania.


Formuła peelingu lekka, przyjemna, łatwa do rozprowadzenia. Zapach charakterystyczny dla produktów należących do linii Hydrain3 Hialuro - świeży, odrobinę ogórkowy :) 


Kosmetyk stosowałam góra dwa razy w tygodniu i muszę wam zdradzić, że odświeża i oczyszcza skórę wprost idealnie ! Oczywiście te z was, które nade wszystko lubią ostrzej potraktować swą twarz, mogą czuć się niepocieszone. Osoby dla których zawartość drobinek jest dosłownie niedopuszczalna, docenią produkt Dermedic,.. Peeling nie wysusza skóry, nie podrażnia nawet delikatnych okolic dekoltu, szyi. Stosowanie nie należy do kłopotliwych, po 15 - 20 minutach wystarczy użyć wacika do usunięcia pozostałości i gotowe. Wydajność również na plus, chociaż opakowanie nie uznaję za specjalnie wielkie. 
Uważam że peeling enzymatyczny Hydrain3 Hialuro musicie koniecznie poznać :)

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger