czwartek, 4 września 2014

Coś na ząb :)

Jeśli mam mało czasu na przygotowanie czegoś ciepłego do zjedzenia, sięgam po zupy instant. Wiadomo jak to z tymi produktami bywa, ale w przypadku zup SAMSMAK faktycznie zaskoczyłam się przepysznym, wyrazistym smakiem każdego dania z makaronem.

O firmie:
SAMSMAK – bez kombinowania, to nasz przepis na proste i smaczne zupy! Bez długiej listy zakupów. Bez kompletu garnków. Bez gotowania. Po prostu smacznie!
Producentem zup SAMSMAK jest firma Ajinomoto Poland, która zarządza również markami takimi jak OYAKATA®, YUMYUM® i YAKINOODLES®.


Do testów otrzymałam pudełko wypełnione zupkami w 6 wariantach. Dodatkowo firma pomyślała o miłym dodatku w postaci zabawnej torby na zakupy :)



A oto poszczególne smaki produktów SAMSMAK. Brakuje tylko zupy Curry Serowej, która w jakiś sposób zniknęła szybciej niż ja dobiegłam z aparatem ;) 
















Moja opinia:


Rosół łagodny, pomidorową oraz flaki, znajdziecie również w kubeczkach co pozwoli na szybsze i łatwiejsze przygotowanie zupki, do zjedzenia nawet w ekstremalnych warunkach. Oczywiście zasady przygotowania produktów instant nie muszę wam tłumaczyć, wszystkie informacje są zawarte na opakowaniu. Mnie osobiście do gustu przypadła zupka pomidorowa, rosół na ostro, oraz ta ziemniaczana z boczkiem. Mąż natomiast zjadł ze smakiem rosołek łagodny, flaki, a także zaginioną na zdjęciach serową z curry :) Jak więc widzicie każdy z nas znalazł swego ulubieńca. 
Zupy SAMSMAK nie są sztuczną breją, która nie przypomina dania z prawdziwego zdarzenia. Mamy tutaj odpowiedni smak, nierozpadający się jak i również niezbyt twardy makaron, a także bardzo przyjemny aromat ! Odpowiednia kompozycja przypraw może zdziałać cuda :) Od czasu do czasu, by zaspokoić wilczy głód, można sięgnąć po takie produkty. I chociaż ja nie jestem wielką fanką zupek instant z dodatkiem makaronu, w tym przypadku mile się zaskoczyłam :) Polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger