czwartek, 27 czerwca 2013

Nietypowy składnik kanapki :)

Często mam problem i dylemat co przygotować na kolację :) A bo to niedobre, a to się już znudziło...
Najgorzej grymaszą dzieci i chyba coś o tym wiecie.
Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę, kolejną zresztą, od firmy Greenhouse. W paczuszce znalazła się pewna pasta idealna na kanapki. Zobaczcie jak wyglądała i oczywiście jak smakowała :)


         PASTA WARZYWNA Z CIECIERZYCĄ


Od producenta, skład: 
Pasta firmy Pural,  jest roślinną pastą kanapkową z ciecierzycą, która świetnie smakuje na kanapkach!
* ciecierzyca* (3%), woda,  drożdże odżywcze, olej sezamowy* (11*), zioła*, cebula*, olej słonecznikowy*. bulion warzywny*(sól morska, skrobia kukurydziana*, ekstrakt           z drożdży, syrop glukozowy*, olej słonecznikowy*, cebula*, marchewka*, kurkuma*, imbir*,  gałka muszkatołowa*, pieprz*, seler*, pietruszka*, liść laurowy*, lubczyk*, pasternak*, por*), curry* (z musztardą*) sól morska, imbir*.
Moja opinia:
Tak pasta prezentuje się w całej okazałości...

Wygląda troszkę jak pasztet prawda ? :) W smaku jest jednak całkowicie inna. Odrobinę ziołowa, z nutką warzywną. 
Nie podoba mi się dość wyrazisty smak oleju sezamowego. Praktycznie niweluje przyjemniejsze aromaty ziołowo- warzywne. Jednak skonsumowaliśmy całą puszkę w mgnieniu oka :) Pewnie również dlatego, że jest to zdecydowana nowość w naszym menu :)
Pasta bardzo dobrze rozprowadza się na chlebku, jest sycąca. Szkoda tylko, że tak trudno dostępna. Z pod skrzydeł firmy PURAL wyszło jeszcze kilka rodzai takich smakołyków, więc jeśli nie posmakuje Wam ten rodzaj pasty, wypróbujcie inny :)

Zapraszam na stronę firmy Greenhouse,sklepu kosmetycznego  i FB


2 komentarze:

  1. Nigdy takiej nie jadłam, ciekawa jestem jej smaku.
    Witaj na blogspocie. Dodaj sobie bloglovin lub obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger