sobota, 29 czerwca 2013

Kuszące usta :)

Nie przepadam za malowaniem ust, ale na błyszczyk skusze się od czasu do czasu :) Kilka tygodni temu otrzymałam od Quiz Cosmetics taki właśnie kosmetyk i dzielnie go testuję. Przemierzył w mojej torbie wiele kilometrów... Zobaczcie czy mam o nim dobre zdanie :)

quiz logo.jpg

                                   Glance Shine nr. 02- Błyszczyk do ust


Pojemność: 7,5 ml
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia:
Opakowanie błyszczyku jest naprawdę niewielkich rozmiarów, a więc bez problemu zmieści się nawet w małej torebce. Niestety po kilku moich podróżach z owym kosmetykiem , napisy starły się nie do poznania. Na szczęście to jedyny problem :) 
Na pierwszy rzut oka błyszczyk ma taki kawowy kolor prawda ? Troszkę się podczas pierwszych oględzin przestraszyłam barwy ponieważ nie przepadam za takimi odcieniami. Jednak już po pierwszym nałożeniu na usta wiedziałam, że nie będę się miała do czego przyczepić...
Przy padających promieniach światła, błyszczyk delikatnie migocze...
I oczywiście efekt na ustach :)

Lubię takie rozbielone kolorki. Cóż nie chcę się wyróżniać w tłumie :) Błyszczyk ma przyjemną, lekką, odpowiednią do nakładania na usta konsystencję. Aplikator jest niewielkich rozmiarów, więc jesteśmy w stanie poprawić ubytek kosmetyku bez użycia lusterka. 
Zapach słabiutki, a jeśli już cokolwiek wyczujemy to tylko cukierkową  nutkę :) Błyszczyk wytrzymuje na ustach niespodziewanie długi czas. Oczywiście po spożyciu posiłku lub wypiciu czegoś konieczna jest poprawka makijażu. Co ważne do ust nie przyklejają się włosy, sam błyszczyk nie powoduje zlepiania warg czego po prostu nienawidzę ! No i cena... jak dla mnie kusząco niska, a mazidło godne uwagi. Kto lubi takie ,,upiększacze,,  nie przejdzie obok niego obojętnie, paleta kolorów jest naprawdę bogata. 

Zapraszam na stronę firmy QUIZ i na FB




3 komentarze:

  1. Ja jestem wielką fanką błyszczyków, zawsze mam mały zapasik. Z tej firmy jeszcze nie miałam błyszczyków... P.S. Bardzo ładne, pełne usta - stworzone do malowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger