sobota, 19 grudnia 2020

Delissimo Duo Brownie & Creme Brulee - Vobro

 Dawno mnie tu nie było, ale by wynagrodzić te niedogodności, przychodzę dziś do was z recenzją słodkości od marki Vobro.

Jeśli zaglądacie na mój blog, to wiecie, że ja ich produkty miałam już okazję poznać i zawsze, ale to zawsze, praktycznie z każdego słodkiego wyrobu byłam zadowolona. Tym razem chcę wam zaprezentować kilogram pyszności! Tak, tyle dobroci znajduje się w tym opakowaniu!


Vobro

DELISSIMO DUO BROWNIE & CREME BRULEE

 




Zbliżają się Święta... Myślę, że jest to też czas smakowania i cieszenia się jedzeniem. Oczywiście w Święta pozwalamy sobie na nieco więcej i na bok idą diety. Dlatego fajną opcją na słodkie rozpieszczanie się podczas Bożego Narodzenia, ale naturalnie nie tylko, będzie taka wielka paka pralinek.

Są to praliny w kształcie kul, które prezentują się bardzo oryginalnie. Zanim jednak o samych cukiereczkach, trzeba zwrócić szczególną uwagę na opakowanie. Nie jest to kłująca w oczy, tandetna torebka, a ciekawie wyglądające opakowanie. Patrząc na nie już ślinianki pracują na najwyższych obrotach :) Dalej jest tylko lepiej.

W opakowaniu mamy dwa rodzaje pralin. Nie mam tu tylko na myśli dwóch smaków wnętrza, bowiem pralinki wyróżnia jeszcze czekoladowa otoczka. I tak, mamy coś dla wielbicieli czekolady deserowej, ale również i mlecznej. Środek to już gęste, ale niesamowicie kremowe nadzienie o smaku creme brulee i brownie. 

Żebyście się nie pomylili, producent pomyślał i o odróżnieniu tych dwóch wariantów smakowych. Jak to zrobił? Przygotował dwa warianty zawijki w której skrywają się pralinki. Sprytnie, prawda? 

Co ze smakiem czekoladek? To mistrzostwo świata! Pralinki rozpływają się w ustach, nie są mdłe, sztuczne. Składniki są wysokiej jakości i to po prostu czuje się idealnie. Produkt nie zawiera barwników, konserwantów i tłuszczów utwardzonych. Takie słodkości się zapamiętuje, poleca każdemu i po prostu je ze smakiem. Warto sięgnąć po pralinki Delissimo, bo wyróżniają się wysoką jakością. U mnie część takich cukierasków zawiśnie na choince. Będzie pysznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger