poniedziałek, 21 grudnia 2020

Cherry Passion w formie prezentu - Vobro

 Jeśli jeszcze nie macie dość słodyczy na moim blogu, to dziś kolejna recenzja produktu od firmy Vobro i kolejny pomysł na słodki prezent z okazji Świąt. Ja tak ciągle piszę o świętach, ale tak naprawdę taki podarek możecie ofiarować na różne okazje. Imieniny, urodziny, albo po prostu dla samego siebie - tutaj pełna dowolność. Tym razem będzie jednak nieco bardziej... poważnie. Dlaczego? Bo to pralinki z alkoholem ;)


Vobro

CHERRY PASSION




Nie wiem czy wam wspominałam, ale jeśli nie, to nadrabiam zaległości. Nigdy, ale to nigdy nie przepadałam za czekoladkami z płynnym alkoholem. Mogła być w nich mocniejsza nuta, lecz nic innego. Jeśli już taka słodycz do mnie trafiała, to zjadał ją ktoś inny. Nie wiem skąd u mnie taka niechęć do podobnych słodkości, niemniej teraz jest zupełnie inaczej. Myślę, że ma w tym swój udział produkt od firmy Vobro. Z czekoladkami Cherry Passion spotkałam się jakiś czas temu i wyobraźcie sobie, że niesamowicie mi zasmakowały! Tym razem ucieszyłam się więc bardzo, bardzo, że wypuścili je na rynek w formie prezentowej.

Opakowanie jest fenomenalne! Połączenie kolorystyczne zasługuje na pochwałę i uznanie. Czerwień i złoto pasuje tutaj idealnie, no i ta kusząca, niczym prawdziwa, wiśnia... Można się rozmarzyć. Kokarda na szczycie pudełeczka sprawia, że całość jako prezent sprawdzi się jak trzeba. Każda pralinka zawinięta jest również w zawijkę, co sprawia, że kilka takich słodyczy możemy sobie wrzucić do torebki i zjeść w dowolnej chwili.

Pralinki mają kształt kopczyka. Fajnie to wygląda, a jeszcze lepiej smakuje. Korpus mamy z najprawdziwszej, wysokiej jakości czekolady deserowej, a we wnętrzu skrywa się cała, soczysta wiśnia, no i oczywiście spora ilość alkoholu. Taka kompozycja skrada serducho, smakuje chyba każdemu. Oczywiście dla dzieci musimy przygotować coś innego z wiadomych względów ;)

Pralinki są przepyszne. Wbrew pozorom nie oszałamiają słodyczą, rozpływają się w ustach i czarują niebanalnym smakiem. Produkt nie zawiera konserwantów, barwników, oleju palmowego i tłuszczów utwardzonych. Gorąco polecam wypróbować i przekonać się o wyjątkowości Cherry Passion od firmy Vobro.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger