czwartek, 19 marca 2020

Duet do włosów Bed Head - TIGI URBAN ANTI-DOTES RESURRECTION

W tym wpisie chciałam wam przedstawić dwa produkty, idealne dla włosomaniaczek. Jeśli szukacie czegoś odżywczego po jesiennych i zimowych dniach, to gorąco polecam wam taki fajny duecik do włosów. Obydwa produkty zakupicie oczywiście w sklepie e-fryzjernia.pl - prawdziwym raju dla fanek różnego rodzaju kosmetyków. Ja zawsze znajdę tam coś odpowiedniego dla siebie. Tym razem skupiłam się bardziej na pielęgnacji czupryny, bo to ona ucierpiała najbardziej podczas tych trudnych tygodni. 

Skuteczny duet do pielęgnacji włosów

Produkty przedstawiają się następująco...








Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego kosmetyków, bo muszę przyznać, że produkty prezentują się znakomicie. Jakiś czas temu, testowałam ciekawy produkt z tej firmy i też wyglądał oszałamiająco. Tutaj mamy dwie czerwone tubeczki z białym, wyrazistym nadrukiem. Osobiście uwielbiam takie opakowania kosmetyków do włosów. Tubki są według mnie poręczne, łatwe i wygodne do manewrowania pod prysznicem, czy w wannie. Nie ma też problemów z ich umieszczeniem przykładowo na półce w łazience - nie przewracają się i nie zajmują zbyt dużo miejsca. Szampon ma nieco większą pojemność od odżywki, bo 250 ml, więc też gabarytowo wygląda bardziej okazale. Dzięki takiej różnicy, nie pomylicie się podczas mycia włosów :)

Szampon kosztuje 21 zł, a odżywka 23.40 zł. Czy jest to duża kwota? Według mnie absolutnie nie! Obydwa produkty są mega wydajne, ponieważ mają akuratną konsystencję. Szampon nie spływa z dłoni i włosów, tak samo odżywka. Pierwszy pieni się idealnie, a drugi produkt daje się łatwo rozprowadzić, nawet na bardzo długich pasmach. 

Zapach, to pewnie kolejny aspekt, który was interesuje. Ja zawsze zwracam uwagę na aromat kosmetyków do włosów. Nie mogłabym używać takiego, który odstraszyłby mnie swym zapachem. Tutaj... prawdziwa petarda! Nigdy, ale to dosłownie nigdy, nie miałam szamponu i odżywki o tak pięknym zapachu. To owocowo, kwiatowa eksplozja aromatów, która jest wyczuwalna na włosach przez długi, długi czas. No, zakochałam się w tym zapachu! Jeśli będziecie mieli możliwość chociaż powąchać obydwa produkty, to nie wahajcie się ani chwili. 

Z działania tego duetu jestem bardzo zadowolona. Szampon jest idealny do codziennego używania. Tak jak wspominałam, świetnie się pieni, no i oczywiście pięknie pachnie. Wspaniale oczyszcza, nawilża włosy, nie tworzy z nich siana, po umyciu nie elektryzują się i nie odstają we wszystkie strony. Według mnie są idealnie przygotowane do aplikacji odżywki, ale spokojnie możecie poprzestać na użyciu tylko i wyłącznie szamponu. Co do odżywki, to uważam, że jest to udany i skuteczny produkt. Nakładamy ją po użyciu szamponu na 2 - 3 minutki i oczywiście spłukujemy. Potem możemy już cieszyć się idealnie gładkimi, mięciutkimi i błyszczącymi włosami. Wyglądają zdrowo, są odpowiednio nawilżone i ładnie odbite od skóry głowy. Rozczesują się bezproblemowo! 

Świetne produkty, które gorąco wam polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger