niedziela, 8 września 2019

Mega Krzem z biotyną

Nie przepadam za łykaniem suplementów... bo duże tabletki i kapsułki mnie przerażają. Która z Was ma podobny problem ? :) Ostatnimi czasy jednak troszkę się przełamałam, by nie wyjść na strachliwą kobiecinę! Zażywałam codziennie jedną kapsułkę suplementu, otrzymanego od AVET PHARMA






Od producenta:

Skład:

Ilość w opakowaniu: 40 tabletek powlekanych
Cena: 14.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
 Zdaje sobie sprawę, że tabletki na pierwszy rzut oka mogą wyglądać przerażająco, ale zapewniam was, że z połykaniem ich nie ma problemu :) Ogólnie zażywanie nie jest kłopotliwe, bo o jednej tableteczce po posiłku nie możemy zapomnieć. Gorzej gdy trzeba pamiętać o większej ilości zażywanych lekarstw, suplementów... Oj wtedy jest kiepsko :) Mega Krzem z biotyną na szczęście nie powoduje jakichkolwiek sensacji żołądkowych. Ufff... i całe szczęście.


No cóż, przejdźmy zatem do działania. Moje włosy nigdy mnie nie zachwycały i od zawsze chciałam, by wyglądały trochę inaczej. Szczerze powiedziawszy, to niewielka ilość fryzjerów jest mi w stanie dogodzić. Strasznie niecierpliwie się na tym fotelu i wiję jak piskorz przed działaniem nożyczek :) Jakieś dwa miesiące temu zauważyłam drastyczne wypadanie włosów, połączone z nasilonym łupieżem. Załamałam się, bo nie wiedziałam jak sobie pomóc. O ile wtedy z białymi płatkami sobie dałam radę o tyle z ubywającymi "kłaczkami" nie. Postanowiłam zacząć zażywać Mega Krzem z biotyną. Zmieniłam troszkę jadłospis. Poprawę widzę również w kondycji paznokci ( to nie może być przypadek :)). Nie łamią się tak często przy minimalnym nacisku, nie rozdwajają.

Uważam więc, że suplement faktycznie zadziałał jak trzeba i nie zażywałam go na próżno. Wreszcie mogę czesać czuprynę bez zmartwień, a i eksperymentować z hybrydami również nie zaszkodzi. W opakowaniu jest aż 40 tabletek, więc całość wystarczy nam na ponad miesiąc kuracji. Planuję oczywiście zakup kolejnego opakowania suplementu, by efekty były jeszcze lepsze, a na pewno długotrwałe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger