piątek, 13 stycznia 2017

Sól do kąpieli - Grejpfrut w śmietance

Pogoda za oknem nie prezentuje się zbyt zachęcająco. W sumie codziennie powinniśmy chociaż przez chwilę pobyć na świeżym powietrzu, ale przejmujące zimno nie motywuje do wychylania nosa za próg domu. Zawsze to lepiej posiedzieć w ciepłym pomieszczeniu z kubkiem gorącej kawy prawda? Ja należę do zmarzluchów, więc podczas zimowych wieczorów tak najczęściej spędzam wolny czas. Dodatkowo, korzystam z gorących kąpieli w towarzystwie pachnących soli. Ostatnio zachwycam się taką, którą możecie zakupić w sklepie internetowym e-fryzjernia.pl

 





Od producenta:
 Skład:

Waga: 500 g
Cena: 6.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Żaden ze mnie fan soli w takiej formie. Zdecydowanie bardziej wolę płyny do kąpieli, czy ostatnio modne, zapachowe umilacze w postaci perełek. Sole w kryształkach odstraszają mnie kiepską rozpuszczalnością, a co za tym idzie, niemiłymi doznaniami podczas dłuższych posiedzeń w wannie :) Na szczęście ta sól jest inna... Bardzo się cieszę, że mogłam ją poznać, ponieważ ten niepozorny kosmetyk ratuje mnie przed totalnym opadnięciem z sił. 


 Bywają takie momenty, że wieczorem nie mam na nic ochoty. Dosłownie padam na twarz i marzę tylko o wędrówce do łóżka, by przespać wieczność. Wtedy przygotowuję sobie kąpiel z dodatkiem grejpfrutowej soli. Do jednokrotnego zużycia odsypuję z opakowania ok. garść produktu. Nie odmierzam skrupulatnie kryształków, ale postępuję dość spontanicznie :)

Sól o dziwo szybko rozpuszcza się w wodzie i nie tworzy na dnie wanny nieprzyjemnego osadu. Lekko barwi wodę, ale mocno pachnie. Nie, nie jest to aromat zbyt mdlący, nużący, a otulający, odprężający i relaksujący na maksa. Wyczuwam nuty kremowe i typowo cytrusowe, co jest udanym połączeniem, dla mnie jak najbardziej idealnym. 

Sól nie wysusza skóry, w żaden sposób nie działa na nią negatywnie. Fajnie zmiękcza ciało i przygotowuje je do dalszych zabiegów: aplikacja żelu, balsamu itp. Kosmetyk można wykorzystać także do kąpieli dłoni i stóp, bo i w tym przypadku świetnie się sprawdza. Produkt nie kosztuje wiele, a potrafi poprawić nawet paskudny nastrój :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger