wtorek, 24 stycznia 2017

Soki z Doliny Czerskiej

Często kupuję soki, bo cała moja rodzina bardzo je lubi. Jednak znaleźć w sklepie taki, który nie byłby naszpikowany chemicznymi dodatkami, jest niezwykle trudno. Producenci kuszą barwnym opakowaniem, obecnością witamin, ale niektórym produktom daleko do ideału. Wystarczy spojrzeć na ich listę składników... brrr. Dziś chciałam wam zaprezentować soki, które nie dość, że nie zawierają żadnych konserwantów, dodatku cukru, wody i barwników, to jeszcze smakują wybornie i kuszą owocowym zapachem. Takie cuda tylko w Dolinie Czerskiej ;) 


Zdjęcie użytkownika Dolina Czerska - 100% naturalne, tłoczone soki NFC.
Do wypróbowania otrzymałam sporą ilość soków. Króluje oczywiście jabłkowy - chyba najbardziej przeze mnie lubiany. Są i inne smaki, równie kuszące! Soki są uzyskiwane podczas tłoczenia na zimno, a następnie delikatnie pasteryzowane tylko po to, byśmy na dłużej mogli się nim cieszyć. Tak jak wspominałam na samym początku, produkty Dolina Czerska nie zawierają żadnych chemicznych dodatków, wody i cukru. Są w stu procentach naturalne, wytworzone z dojrzałych owoców. Producent pomyślał o różnorodności opakowań... Soki zostały zamknięte w szklanych i plastikowych butelkach, a także opakowaniach typu BAG - IN - BOX.





Mniejsze buteleczki mogę zabrać w podróż, czy wrzucić dzieciom do plecaka, natomiast karton bag-in-box sprawdzi się w domu. Pomysł umieszczenia soku w wielkim worku z zaworkiem, to według mnie genialne rozwiązanie. Produkt posiada wtedy 10-cio miesięczny okres przydatności do spożycia, a po otwarciu aż 14 dni! Trzeba pamiętać tylko o postawieniu kartonu w pionie, by "kranik" był stale zalany sokiem. Dodatkowo, nalewanie pysznego napoju, to dziecinnie łatwe i precyzyjne zadanie :) 





A jaki jest sam soczek? Po prostu przepyszny! Naturalnie mętny, z osadem który świadczy o tym, że mamy do czynienia z najprawdziwszym sokiem, a nie barwioną wodą. Produkt od Doliny Czerskiej jest słodki, ale słodycz pochodzi tylko od samych owoców. Przebija się gdzieś ta lekko kwaskowa nuta. Natomiast aromat soku, jest nie do podrobienia. Podczas nalewania i picia tego napoju czuje się tak, jakbym właśnie siedziała pod wysoką jabłonią w jesienny dzień i zajadała jędrne, dojrzałe w słońcu jabłuszka... 



Producent ma w swojej ofercie inne soki... Miałam możliwość wypróbowania nie tylko tego jabłkowego. Pozostałe są równie smaczne i zdrowe! Jabłkowo - truskawkowy, to chyba mój kolejny ulubieniec. Dodatek truskawki jest tutaj świetnie wyczuwalny. W końcu jest jej aż 20%. Widać to ciemniejsze zabarwienie soku, płynące tylko z faktu, że małe, czerwone owoce, są faktycznie w produkcie obecne. 


Jest i sok z dodatkiem aronii. Idealny na leniwe, zimne popołudnie. Myślę, że sprawdzi się podczas sezonu grypowego, bo nie od dziś wiadomo, iż aronia wzmacnia organizm. W przypadku tego produktu, jest też świetnie wyczuwalna, obecna w składzie w 10%. Prawdziwa bomba witaminowa ;)


Soki mogę wam polecić. Kupicie je w Auchnie, a inwestycja w takie produkty przyniesie korzyść waszemu zdrowiu. Jestem prawdziwą fanką tych pyszności i wiem, że wyroby Doliny Czerskiej zagoszczą u mnie na stałe. Pozwolą mi przetrwać zimę i dotrwać do momentu, gdy w sadzie będę mogła znaleźć zdrowe, słodkie jabłuszka ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger