czwartek, 23 czerwca 2016

Niezbędniki w mojej kuchni

Nie wyobrażam sobie pracy przy przygotowywaniu posiłków bez odpowiednich pojemniczków, misek, miseczek itp. W swojej kuchni posiadam sporo różnorodnych drobiazgów, ale od jakiegoś czasu jestem wierna produktom firmy BranQ. Ich wyroby charakteryzuje rewelacyjna trwałość i nowoczesny design. Dziś chciałam przedstawić wam to, co warto mieć ;) 










Moja opinia:
W zestawie znajdziemy trzy pojemniczki o pojemności 0,375 l, 0,6 l i 1 l. Myślę, że jest to odpowiednia objętość wyrobów, idealna do kuchennych szafek. Pojemniczki są zakręcane, więc sprawdzą się przy przechowywaniu artykułów sypkich typu drobny makaron, kasza itp. Na produktach dostrzec można ciekawe tłoczenia w postaci delikatnych, małych listków. Same pojemniczki są przeźroczyste, także nie trzeba domyślać się co wpakowałyśmy do ich wnętrza. W kuchni nie warto liczyć na szczęście :) Pojemniki można ustawiać jeden na drugim, co ma ogromne znaczenie w przepełnionej do granic możliwości kuchni. 










Moja opinia:
Mamy tutaj trzy miski o pojemności 1,5 l , 2 l  i 2,5 l. Taki trzyczęściowy zestaw przyda się każdej gospodyni. Miski ułatwiają odmierzanie, ponieważ na ich powierzchni znajdziemy wyraźną podziałkę. Producent pomyślał i o wylewce, więc przelewanie płynnych produktów nie jest trudne, bez brudzenia wszystkiego w otoczeniu. Na spodniej części każdej miski, umieszczono gumową otoczkę. To sprawia, że wyrób firmy BranQ nie przesuwa się na śliskim blacie, stole.
Miski nie dość że poręczne, wyglądają fantastycznie. Kolorystyka jak najbardziej mi odpowiada, a starannie odwzorowany wizerunek maków przywołuje letnie wspomnienia :) 

Produkty zakupicie w sklepie internetowy BranQ tutaj. Na stronie znajdziecie mnóstwo przeróżnych pojemniczków, miseczek o niebanalnym wyglądzie, świetnej jakości i za niewielkie pieniądze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger