środa, 15 czerwca 2016

Dziel się optymizmem - Lipton JELOŁ! PISZ&LOVE

Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie dnia bez wypicia przynajmniej jednej filiżanki herbaty. Ten napój jest w stanie zachęcić mnie do działania, a także zrelaksować po ciężkim dniu. Czy wiecie, że przeciętny Polak tygodniowo wypija ok. 17 filiżanek herbaty? Najczęściej wybieramy czarną, aczkolwiek ja lubię eksperymenty :)


Najchętniej i najczęściej sięgam po herbaty marki Lipton. Według mnie są najlepsze na rynku! Produkty mają rewelacyjny aromat i wyszukany, niebanalny smak. Dlatego też Lipton jest liderem na rynku herbat w Polsce. W zupełności zasługuje na najwyższe odznaczenia.

Dziś chciałam wam przedstawić akcję Lipton, która już od jakiegoś czasu "hula" w wirtualnym świecie. Akcja pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, to konkurs dla osób, które cieszą się życiem, które każdy dzień witają z uśmiechem na twarzy i przeogromnym, wewnętrznym optymizmem. Zasady akcji są banalnie proste, więc gorąco namawiam was do udziału. Co należy zrobić? Wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i być kreatywnym!
Wymyślcie krótkie, nie przekraczające 60 znaków hasło. Tylko takie może zmieścić się na zawieszce herbaty Lipton. Tak, zrozumieliście doskonale :) 100 zwycięskich haseł trafi na zawieszki limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku (po 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek). Dodatkowo, 10 najlepszych haseł zostanie wyróżnionych miejscem na banerach kampanii na stronach internetowych. Organizator przygotował jeszcze miłe upominki w postaci voucherów do Katalogu Marzeń, oraz unikatowe kubki termiczne Lipton.

Wasze hasło musi być pełne pozytywnej energii, przekonywujące, mające w sobie to coś :) Bawcie się i wygrywajcie, ponieważ nagrody są rewelacyjne. Akcja trwa do 26 czerwca, więc czasu pozostało niewiele. Regulamin dostępny na www.piszandlove.pl

Ja już zabieram się za tworzenie hasła, gdyż takiej akcji nie mogłabym przegapić. A może uda się trafić do grona 100 szczęśliwców. W sumie i kubek termiczny Lipton też chętnie przygarnę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger