środa, 22 czerwca 2016

Collagen Prosper Labs

Czasem przeraża mnie ilość suplementów diety dostępna na naszym rynku. Ciężko wybrać odpowiedni produkt, a jednocześnie sobie nie zaszkodzić. Ja przez kilka ostatnich tygodni zażywałam suplement od Prosper Labs i muszę przyznać, że z efektów jestem raczej zadowolona.







Skład:

Ilość w opakowaniu: 60 kapsułek
Cena: 59.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
To mój drugi suplement od Prosper Labs. Poprzedni dobrze wspominam, więc bez większych obaw przystąpiłam do testu nowości. Jak pewnie doskonale wiecie, kolagen wpływa pozytywnie na stan skóry. Która z nas nie chciałaby wyglądać pięknie! Cóż, musicie uzbroić się w cierpliwość, a jednocześnie nie kończyć kuracji tylko na zażywaniu kapsułek. Dodajcie do tego odpowiednią dietę. 

Collagen stosujemy dwa razy dziennie po jednej kapsułce. Na początku musiałam się ostro pilnować aby nie zapomnieć o zalecanej dawce, ale po pewnym czasie przywykłam. Kapsułki nie należą do najmniejszych, aczkolwiek szklanka wody do popicia wystarcza w zupełności. Potem nie narzekałam na sensacje żołądkowe, nic niepokojącego nie psuło całej kuracji. 

Jedno opakowanie wystarcza na miesięczne stosowanie, a po tym czasie można zauważyć jakieś efekty. W moim przypadku na szczęście pozytywne i zachęcające do dalszego zażywania Collagenu. Preparat sprawił, że moja skóra przestała być tak okropnie sucha. Nie musiałam aplikować mocno nawilżających specyfików z czego się naprawdę ucieszyłam. Zyskała też elastyczność na co wcześniej nawet nie liczyłam :) 
Collagen w połączeniu z odpowiednią dietą wpływa pozytywnie na stan skóry. Skład preparatu prezentuje się ciekawie, niczego niepokojącego na liście nie odnalazłam, więc produkt od Prosper Labs mogę wam polecić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger