czwartek, 30 czerwca 2016

Na ochłodę Komodo Energy Drink

Upały dają nam nieźle w kość. Nie wiadomo gdzie się podziać, dziś u mnie w cieniu ponad 30 stopni! Niestety wylegiwać się zbytnio też nie mogę, ale zawsze pamiętam o odpowiedniej ilości wypijanych płynów. Podczas takich dni jest to niezwykle ważne. Zwykłą wodę zostawiam na czas błogiego lenistwa, a na większy wysiłek mam coś specjalnego. To Komodo Energy Drink Dzika Poziomka









Pojemność: 250 ml
Cena za 24 szt.: 43.20 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Napój mieści się w charakterystycznym dla tego typu produktów opakowaniu. Puszka z zawleczką to świetne rozwiązanie. Energetyk można zabrać ze sobą wszędzie: na spacer, na wycieczkę itp. Myślę, że pojedyncza puszka nie jest specjalnie ciężka, więc dźwigania dużo nie będzie - no chyba że będziemy chciały zgarnąć całą zgrzewkę :) Spodobał mi się również nowoczesny design opakowania. Produkt rzuca się w oczy i nie przegapicie go na sklepowej półce. 

Ja miałam okazję poznać wersję Dzika Poziomka. Firma ma w swej ofercie między innymi napój o smaku czarnej porzeczki, zielonego jabłuszka, mojito. W sumie to tej dzikiej poziomki byłam najbardziej ciekawa :) 
Już po otwarciu puszki poczułam mega przyjemny, mocno owocowy zapach. Faktycznie wyczuć da się kuszącą poziomkę, która jest też obecna w smaku napoju. Jeden łyk wystarczył, by produkt wzbudził moje zaufanie i bym chciała go pić nadal. Z pewnością Komodo Energy Drink będę polecała znajomym. Dlaczego? Bo nie dość że smakuje, to jeszcze dodaje energii! 

Komodo Energy Drink Dzika Poziomka zaleca się pić przy intensywnym wysiłku psychicznym i fizycznym. U mnie ostatnio sporo jest tego drugiego, więc zawartość puszek znika w tempie błyskawicznym. Napój motywuje mnie do działania, dzięki niemu mam znacznie więcej sił na wykonanie zaplanowanych zadań. Produkt zawiera dużą dawkę witamin, co też wpływa pozytywnie na zmęczony organizm. Taki "wspomagacz" warto spożywać od czasu do czasu. Chętnie poznam też inne smaki Komodo Energy Drink.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger