środa, 22 czerwca 2016

Guma do kreatywnej stylizacji włosów.

Po gumę do stylizacji włosów sięgałam jako uczennica gimnazjum :) Wiecie, inna moda i te sprawy. Potem zupełnie zapomniałam o istnieniu takiego kosmetyku, aż do momentu, gdy w moje ręce wpadła guma marki Stile Unico. Co wynikło z naszej przygody? Czytajcie dalej!




Od producenta / Skład:


Pojemność: 100 ml
Cena: 8.80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jest to nowość firmy Tenex. Ich kosmetyki znam bardzo dobrze, natomiast z marką Stile Unico spotkałam się po raz pierwszy. 
Guma mieści się w niewielkim słoiczku w kolorze czarnym. Etykieta połyskuje, a na spodzie opakowania znajdziemy wszystkie informacje odnośnie składu itp. Co nie przypadło mi do gustu? Brak wewnętrznego zabezpieczenia. Po otwarciu słoiczka od razu dostajemy się do kosmetyku, nie ma nawet foliowej membrany. Bałabym się zabierać produkt w podróż aby nie narobił problemów w walizce. Może producent pomyśli o dodatkowym zabezpieczeniu... 


Guma ma naprawdę fajną konsystencję. Taką sprężystą, akuratną pod względem gęstości. Odpowiednia struktura kosmetyku daje większe możliwości, jeśli chodzi o modelowanie fryzury. Wiecie, przynajmniej nic się nie zlewa. Produkt ładnie pachnie, więc mamy dodatkową korzyść podczas stosowania :) Zapach przypomina mi aromat kosmetyków używanych w profesjonalnych salonach fryzjerskich. 



Guma najlepiej sprawdzi się na włosach krótkich albo półdługich. Ja ostatnio swoje sporo skróciłam, także produkt dotarł do mnie w odpowiednim momencie. Guma dyscyplinuje niesforne pasma, ładnie akcentuje pazurki, pojedyncze kosmyki. Nie skleja włosów, nie tworzy na głowie tandetnego, charakterystycznego dla lat 90 - tych efektu ;) Fryzura wygląda naturalnie, elegancko. Wynik modelowania nie jest krótkotrwały, więc przed pracą spokojnie możecie sięgnąć po produkt firmy Tenex. Oczywiście jeśli tylko darzycie sympatią gumy do stylizacji włosów :) 

Kosmetyk otrzymałam w ramach akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"

FB_IMG_1441630671752.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger