sobota, 8 sierpnia 2015

Naturalne masło do ciała PharmaVitta.

Kosmetyki z olejkiem arganowym, są ostatnio niesamowicie modne i chętnie kupowane. Ja zakochałam się w takim jednym masełku do ciała, które zawiera ten składnik, a na dodatek spełnia moje oczekiwania w stu procentach. Produkt przywędrował do mnie dzięki uprzejmości firmy Coloris.



PHARMAVITTA ARGAN OIL NATURALNE MASŁO DO CIAŁA



Od producenta:

Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 48 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Muszę przyznać, że kosmetyk wygląda wspaniale. Schludny, poręczny słoiczek pozwala na swobodne korzystanie z jego zawartości. Jednym minusem jest jak dla mnie brak zabezpieczenia masełka specjalną folią, umieszczaną zwykle pod zakrętką. Podczas podróży mógłby wyniknąć pewien problem, na szczęście mój produkt nigdzie wędrował nie będzie :) 
Konsystencja masełka jest po prostu fenomenalna. To nie zwarta masa trudna do rozprowadzenia, a gęstszy balsam pozwalający na miłą, szybką i co najważniejsze, precyzyjną aplikację. Zapach stanowi prawdziwy raj dla moich zmysłów. Troszkę słodki, ale nie mdlący aromat, wyczuwam na skórze przez długi czas. 


Masełko wbrew pozorom szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustego, nieprzyjemnego filmu. Szczególnie latem mógłby nam mocno przeszkadzać, jednakże nie trzeba czekać długo na założenie ubrania. 
Kosmetyk PharmaVitta przynosi skórze ukojenie i odżywienie. Świetnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia. Efektów działania masełka nie musimy wypatrywać w nieskończoność. Produkt stosowałam na całe ciało. Wybitnie suche miejsca typu łokcie, kolana czy pięty poddały się działaniu kosmetyku, więc testy mogę uznać za zwieńczone wielkim sukcesem.
Masło jest wydajne, chociaż cena może się wydawać nieco wysoka. Nie żałujcie jednak tych prawie 50 zł. bo naprawdę warto. Olejek arganowy znajduje się na szczycie listy składników, także działanie tegoż surowca jest potężne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger