sobota, 22 sierpnia 2015

Obiad na szybko.

Nie zawsze mam czas na przygotowywanie dwudaniowego obiadu. Wtedy poszukuję gotowców, ale takich, które nie wpłyną negatywnie na zdrowie mojej rodziny. Jeśli zajrzycie na stronę Jemy.biz to znajdziecie tam mnóstwo propozycji na coś pysznego dla każdego :)


O firmie:
Zdrowe, smaczne i gotowe dania gdziekolwiek jesteś.
Oferujemy szeroki wachlarz wysokiej jakości zdrowych i smacznych potraw pochodzących od wiarygodnych wytwórców, gotowych do zjedzenia bez konieczności skomplikowanego przyrządzania. Nasze produkty to wygoda przyrządzania posiłków w każdym miejscu i  warunkach z zachowaniem ich walorów odżywczych, dietetycznych i smakowych.
Poszukujemy najbardziej wiarygodnych producentów, tworzących posiłki z dbałością o ich jakość, łączących tradycyjne receptury z nowoczesnymi rozwiązaniami dietetycznymi i technologicznymi w zakresie wytwarzania i pakowania potraw. Nasze produkty przygotowywane są wyłącznie ze zdrowych składników i nie zawierają w sobie konserwantów a ich jakość potwierdzona jest przez odpowiednie certyfikaty.
W naszej ofercie znajdują się propozycje skierowane do szczególnie wymagających osób – dania bezglutenowe, bezmięsne, wegańskie, bez mleka czy alergenów lub stworzone specjalnie  z myślą o dzieciach. Zamówione posiłki  dostarczamy bezpośrednio do konsumentów by trafiły na stół jak najszybciej i były jak najświeższe.  Można je przyrządzać w dowolnym miejscu bez specjalistycznej wiedzy i sprzętu gastronomicznego, łatwo i przyjemnie. Więcej informacji tutaj

Dziś chciałam wam zaprezentować jeden z produktów od Jemy...





I po przygotowaniu: w towarzystwie sałatki i frytek


Od producenta:
Waga: 610 z tego mięso 130 g
Cena: 19.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Taka forma dania, to idealny pomysł dla osób, które nie mają czasu na przygotowanie czegoś pożywnego na obiad czy inny posiłek w ciągu dnia. Zaserwowanie mojego kurczaczka nie zajęło mi nawet pięciu minut! Pobiłam chyba rekord :)
Kurczak w towarzystwie sosu serowego jest po prostu przepyszny. Delikatny, aromatyczny i rozpływający się w ustach. Oczywiście wy możecie go podać z ryżem, albo też z ziemniakami - pełna dowolność i możliwość poeksperymentowania.
W ofercie Jemy.biz znalazłam potężną "dawkę" różnych pyszności dla zabieganych, a także tych lubiących kosztować coś innego, coś nieco egzotycznego i odbiegającego od tradycji. Niebawem pokażę wam kolejny produkt od tego sklepu internetowego, ale na dalsze szczegóły musicie troszkę poczekać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger