sobota, 1 sierpnia 2015

AXE Dark Temptation

Podczas lata, mój mąż sięga po orzeźwiające żele pod prysznic. Uwielbia takie, które rankiem dadzą radę odgonić resztki snu, a wieczorem zrelaksować po ciężkim dniu. Czy takie kosmetyki można kupić na naszym rynku? Oczywiście! Ostatnio mąż zachwyca się żelem pod prysznic AXE.

http://www.unilever.pl

http://www.unilever.pl/brands-in-action/detail/Axe/346972/?WT.contenttype=view%20brands

AXE DARK TEMPTATION, ŻEL POD PRYSZNIC DLA MĘŻCZYZN



Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 13 zł
Moja opinia:
 Mąż często kupuje żele AXE. Ich opakowania są bardzo solidne, poręczne, nie wyślizgują się z dłoni podczas spędzania miłych chwil pod prysznicem czy w wannie. Dozownik prezentuje się nowocześnie, na początku nie miałam bladego pojęcia jak go otworzyć ;) Mój luby oczywiście nie miał najmniejszego problemu z obsługą techniczną produktu. Przez sporych rozmiarów otwór, wylewa się akuratna ilość kosmetyku.



Żel posiada niezbyt lejącą, przyjemną konsystencję. Szybko rozprowadza się na skórze, dobrze pieni, a powstały biały puch bezproblemowo spłukuje. Zarówno mnie jak i męża zauroczył zapach kosmetyku. Axe Dark Temptation pachnie troszkę słodko, lecz niezbyt nachalnie. Aromat orzeźwia, relaksuje, a dodatkowo jest wyczuwalny przez długi czas. 
Po kąpieli w towarzystwie tak wspaniałego produktu, skóra staje się dokładnie oczyszczona, gładka w dotyku i odpowiednio nawilżona. O wysuszeniu czy jakiejkolwiek reakcji alergicznej u mojego męża nie ma nawet mowy. Serdecznie polecamy żele AXE.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger