niedziela, 27 listopada 2016

Żel pod prysznic firmy Kallos

Kosmetyki firmy Kallos znam, testowałam niejednokrotnie, ale tylko te, przeznaczone do pielęgnacji włosów. Swoją drogą nawet nie wiedziałam, że mają oni w swej ofercie żele pod prysznic! Cóż, na szczęście odrobiłam te braki w edukacji i poznałam właśnie tego typu produkt. Otrzymałam go dzięki uprzejmości właścicielki sklepu e-fryzjernia.pl

 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 3.60 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Żele pod prysznic wykorzystuję w zawrotnym tempie. Wiadomo, że z takiego kosmetyku codziennie korzystamy i o wydajności danego produktu ciężko jest mi mówić. Niemniej, opakowanie żelu firmy Kallos wystarczy nam na dość długi czas. Tubka sprawdza się znakomicie, nie przewraca się bez naszej kontroli, można nią bezproblemowo manewrować. W dodatku, kolorystyka opakowania jak najbardziej przypadła mi do gustu. Lubię takie "wesołe" barwy :)Tubka z zamknięciem na zatrzask ułatwia całą "obsługę". 


Żel pod prysznic firmy Kallos posiada odpowiednią konsystencję. Nie spływa z ciała, nie jest też trudna do rozprowadzenia na skórze. Już niewielka ilość kosmetyku wystarczy, by utworzyć ogrom puchatej piany. Natomiast w orzeźwiającym zapachu produktu jestem po prostu zakochana. Aromat żelu o poranku motywuje i zachęca do działania, a wieczorem odpręża i relaksuje. W kompozycji wyczuwam cytrusowe nuty, za którymi dosłownie przepadam!

  
Od żelu pod prysznic nie wymagam szczególnego działania. Ma dobrze oczyszczać i nie wysuszać mojej skóry. I tak też działa kosmetyk firmy Kallos! Obchodzi się z moim ciałem z największą delikatnością, nie podrażnia wrażliwej skóry, zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia i miękkości. To mój numer jeden w codziennej pielęgnacji ciała. Żel możecie kupić za śmiesznie niskie pieniądze, a z jego działania będziecie tylko zadowolone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger