sobota, 26 listopada 2016

Puder matujący i puder bambusowy od Revers Cosmetics

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od firmy Revers Cosmetics. W pudełeczku znalazłam między innymi dwa pudry, które dziś pragnę wam zaprezentować. To kosmetyki warte waszej uwagi!

 







Skład:

Waga: 12 g
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia: 
Puder matujący jest u mnie obowiązkowym kosmetykiem do makijażu. Tego typu produkt stosuje za każdym razem, aczkolwiek trudno jest mi trafić na odpowiedni odcień, a i z działania matującego rzadko kiedy jestem zadowolona. W przypadku kosmetyku od Revers Cosmetics sprawa przedstawia się zupełnie inaczej...

Odcień 02 jest dla mnie stworzony! Pięknie wygląda na skórze, ujednolica jej koloryt, idealnie kryje niedoskonałości wszelakiego rodzaju. Puder tworzy na twarzy naturalny efekt, a nie tandetną maskę! Utrzymuje się na swoim miejscu przez wiele godzin, nie osypuje, nie zbiera w załamaniach. Puder możemy zaaplikować szybko i łatwo. Nie musimy martwić się nieestetycznymi plamami, więc z "obsługą" poradzi sobie debiutantka! Kosmetyk gwarantuje świeżość i promienność cery, no i oczywiście pięknie matuje nawet problematyczną buzię.







Skład:

Waga: 8 g
Cena: 19 zł
Moja opinia: 
O pudrze bambusowym naczytałam się wiele dobrego, ale jakoś nigdy wcześniej nie trafiłam na ten kosmetyk w miejscowych drogeriach. Wreszcie mam swój egzemplarz i... oszalałam na punkcie tego maleństwa. Że też wcześniej nie używałam takiego pudru do codziennego makijażu i nie tylko!

Puder bambusowy, to biały "proszek", który został nazwany "niezbędnikiem charakteryzatorów i wizażystów". Jest wymarzonym kosmetykiem dla cery tłustej i mieszanej, więc z przyjemnością mogłam przetestować otrzymany produkt. Puder zapewnia matowe wykończenie makijażu, skóra jest natychmiastowo gładka, a pory w zupełności niewidoczne. Ładnie wtapia się w cerę, nie tworzy maski, nie sprawia żadnych problemów przy aplikacji. Zakochałam się w pudrze bambusowym do tego stopnia, że po wykorzystaniu jednego opakowania, na sto procent zakupię kolejne.

A wy stosujecie puder bambusowy? Lubicie kosmetyki matujące?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger