czwartek, 3 listopada 2016

Zegarek z szaloną tarczą

Moja miłość do zegarków jest ogromna. Jestem dumną posiadaczką kilku egzemplarzy, które dobieram do aktualnego stroju i nastroju ;) Często przechodząc obok ciekawie wyglądającego zegarka, nie mogę oprzeć się pokusie i po prostu kupuję go bez chwili wahania. Ot, to takie małe zboczenie. Dlatego też, gdy tylko na stronie ShipGratis.eu dostrzegłam pewien zegarek, zapragnęłam stać się jego właścicielką. Wygląda rewelacyjnie!


http://shipgratis.eu/



Materiał: skóra PU
Kolor: czarny, ale do wyboru jest jeszcze brązowy, biały i czerwony
Średnica tarczy: 3.5 cm
Szerokość paska: 2 cm
Długość paska: 23 cm
Cena: 19.04 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Jest to mój kolejny zegarek ze strony ShipGratis.eu, który dotarł aż ze Singapuru. Masa kilometrów do przebycia, a przesyłka i gadżet były zupełnie nienaruszone. Do wnętrza koperty nawet nie mogłam się dostać, co też jest trudne do zaobserwowania w przypadku pakowania paczek w naszym kraju. Oczywiście są i wyjątki, ale przeważnie krajowe koperty wyglądają fatalnie. Dobra, powróćmy do tematu :)

Wybrałam sobie zegarek z czarnym paskiem bo zauważyłam, że jeszcze takiego nie mam w swym asortymencie. Kolor uniwersalny, pasujący przeważnie do wszystkich stylizacji, nie kłócący się z makijażem... tak to też jest przecież niezwykle ważne.



Tarcza zegarka wcale nie jest tak mikroskopijna jakby się mogło wydawać. Cyferki, które wyglądają tak, jakby zjechały na sam dół cyferblatu, prezentują się wspaniale i troszkę zabawnie. No nie wiem, mnie ten zegarek poprawia humor i w jego towarzystwie, jakoś lepiej odczuwam upływający czas. 



Na samym początku, przy pierwszym noszeniu zegarka miałam wrażenie, że pasek jest zbyt twardy, za mocno opina rękę. Aczkolwiek już drugiego dnia nieprzyjemne uczucie znikło, nie odczuwałam żadnego dyskomfortu. Wolę taki pasek od ciężkiej bransoletki!



 Zegarek bardzo polubiłam i chyba sprezentuje identyczny swojej mamie. Myślę, że przypadnie jej do gustu, bo lubi takie niebanalne dodatki. Wiadomo, nie jest to zegarek zbyt drogi, ale mega zabawny i uroczy. Osobiście ubóstwiam podobne drobiazgi, a wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger