czwartek, 17 listopada 2016

Nowa linia Dove - Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym

W okresie jesiennym i zimowym, moja skóra buntuje się i reaguje okropnym przesuszeniem. Trudno ją ukoić, większość kosmetyków do pielęgnacji nie zdaje egzaminu tak, abym była w zupełności zadowolona. Z myślą o osobach z tak problematyczną skórą, marka Dove stworzyła nową linię kosmetyków z zawartością marokańskiego olejku arganowego. 

 

Marokański olejek arganowy, jest pozyskiwany z drzewa arganowego, rosnącego w odległym Maroku. Mamy więc możliwość poznać nieco "egzotyczny" składnik, który z pewnością wpłynie pozytywnie na stan skóry. Marokański olejek arganowy zawiera cenne kwasy tłuszczowe, mające działanie nawilżające i odżywiające, a także jest bogatym źródłem witaminy E o działaniu antyoksydacyjnym.

W skład nowej linii Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym wchodzą trzy kosmetyki, które dziś pragnę wam bliżej przedstawić. 



OLEJEK POD PRYSZNIC DOVE ODŻYWCZA PIELĘGNACJA Z MAROKAŃSKIM OLEJKIEM ARGANOWYM






Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 17.99 zł
Moja opinia:
Kosmetyki z zawartością olejków, były wcześniej obecne w pielęgnacji mojej skóry. Jednak przeważnie takie produkty pozostawiały na ciele okropną, tłustą warstwę, czułam się jak wielka świeca. Po takim urodowym seansie musiałam znów wskakiwać pod prysznic i zmywać pozostałość olejowych specyfików. Dlatego do tego produktu od Dove podeszłam z dozą niepewności. Moje uprzedzenia na szczęście szybko zniknęły i to już po pierwszym użyciu kosmetyku.

Marka Dove stworzyła olejek do pielęgnacji skóry pod prysznicem, który pod wpływem wody zmienia swą konsystencję. Staje się kremowa, łatwa do rozprowadzenia na ciele. Olejek przepięknie pachnie... Tak bardzo otulająco, zmysłowo i kobieco. Aromat jest trwały i nie nużący na dłuższą metę. Jak działa ta nowość? Wspaniale nawilża wybitnie suchą skórę. Zabezpiecza ją przed utratą wilgoci na długi czas. Dzięki temu kosmetykowi, moje ciało jest gładkie i miłe w dotyku. Tłusta warstwa? W tym przypadku możecie o niej zapomnieć ;)
 
ŻEL POD PRYSZNIC ODŻYWCZA PIELĘGNACJA Z MAROKAŃSKIM OLEJKIEM ARGANOWYM




Skład:

Pojemność: 250, 500, 750 ml
Cena: 12.99, 17.99, 22.99 zł
Moja opinia: 
Żele marki Dove po prostu ubóstwiam. Przetestowałam ich naprawdę sporo, z największą przyjemnością sięgam po nowości firmy. Tym razem mogłam przetestować żel z marokańskim olejkiem arganowym. Kosmetyk zawiera połączenie unikalnej kompozycji składników nawilżających wzbogaconych o lipidy identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze i ultra delikatne substancje myjące. To dlatego żel tak dobrze pielęgnuje skórę podczas mycia, nie wysusza jej, w żaden sposób nie podrażnia. 

Kosmetyk posiada odpowiednią konsystencję, która nie spływa z dłoni i ciała, świetnie się pieni i bezproblemowo spłukuje. Żel rewelacyjnie myje, delikatnie nawilża, szybko i precyzyjnie oczyszcza skórę. Jest bardzo wydajny, a opakowanie nie sprawia żadnych technicznych problemów. Kosmetyk pięknie pachnie, tak samo jak olejek i kolejny produkt...
 
DOVE KREMOWA KOSTKA MYJĄCA Z OLEJKIEM ARGANOWYM



Skład:

Waga: 100 g
Cena: 3.99 zł
Moja opinia: 
Takich kostek myjących używałam zwykle tylko do mycia dłoni. Tym razem skusiłam się na pielęgnację tym niepozornym kosmetykiem całego ciała, a nawet twarzy! Wyobraźcie sobie, że mydło wcale nie wysuszyło mojej skóry. Radzi sobie fantastycznie z oczyszczaniem, wspaniale nawilża, a to dzięki zawartości delikatnych składników myjących, witaminy E i 1/4 kremu nawilżającego. Oczywiście z wydajności kostki Dove mogę być tylko zadowolona. Kosmetyk polecam wam z czystym sumieniem i to do mycia całego ciała.

Cała linia kosmetyków z Marokańskim Olejkiem Arganowym podbiła moje serce, rządzi w mojej łazience i pozostanie w niej stałym gościem przez długi, długi czas. Zauważyłam, że nowe produkty od Dove wpływają na mą skórę pozytywnie, stała się zdecydowanie lepiej nawilżona i wygładzona. Na plus i szczególną uwagę zasługuje przepiękny zapach kosmetyków, który zwykłą kąpiel zamienia w niezwykły rytuał. Tego szukałam i to otrzymałam. Dove dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger