sobota, 19 marca 2016

Frizz Stop & Keratin Repair - maska do włosów.

Dziś chciałam wam zaprezentować maskę do włosów, którą stosuję już od prawie miesiąca. Dla niektórych może być to zbyt krótki okres na poznanie produktu, ale mnie czas ten wystarczył w zupełności. Kosmetyk należy do marki Perfect.ME

Perfect.Me.





Od producenta:
Przygotowana z myślą o doskonałej pielęgnacji i wygładzeniu włosów niesfornych, ze skłonnością do puszenia się. Włosy stają się zachwycająco gładkie, lśniące i perfekcyjnie piękne.
Sposób użycia: Niewielką ilość maseczki nanieść na umyte, mokre włosy, z pominięciem okolic skóry głowy. Dokładnie wmasować, pozostawić na 5 minut, następnie dokładnie spłukać.
Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 9 zł
Moja opinia:
Maseczki w słoiczkach lubię najbardziej. Nie mam z nimi żadnych problemów jeśli chodzi o wydostawanie kosmetyku, wiem ile produktu mam jeszcze do wykorzystania. Wiecie, w tego typu sprawach nie lubię niespodzianek ;) Słoiczek maski Perfect.ME wygląda ciekawie, ale też nie narzekam na jego poręczność. Wnętrze zostało odpowiednio zabezpieczone plastikowym zamknięciem. Jestem w zupełności pewna, że nic nie wydostanie się z opakowania bez mojej kontroli. 


Wnętrze opakowania prezentuje się zachęcająco. Maska ma wspaniałą konsystencję! Żelową, o odpowiedniej gęstości. Można ją szybko i precyzyjnie nanieść nawet na długie włosy, po czym zostawić na pięć minut, bez obaw o spłynięcie kosmetyku z pasm. Maska pachnie fenomenalnie! Dosłownie zakochałam się w tym zapachu i za każdym razem upajam się jego intensywnością. To elegancki, charakterystyczny dla profesjonalnych produktów fryzjerskich aromat. Z trwałości można być tylko zadowolonym ;)


Maskę nakładałam od poziomu ucha po same końce włosów. Nie raczyłam kosmetykiem skóry głowy, ponieważ osobiście nie miałam takiej potrzeby. W moim przypadku to końcówki sprawiają duży kłopot, ale poddały się całkowicie działaniu produktu Perfect.ME. Dzięki tej masce, moja czupryna odzyskała utracony podczas zimy blask i gładkość. Włosy przestały się elektryzować, puszyć, wyglądają zdrowo. Przy czesaniu nie czuję bólu, nie jestem zmuszona do szarpania pasm, ponieważ szczotka dosłownie po nich sunie, nie natrafia na opór.
Nawet końcówki zostały ujarzmione, odpowiednio nawilżone i odżywione. O to mi właściwie chodziło, więc testy maski mogę uznać za bardzo udane ;) Zero obciążenia, przetłuszczenia czupryny.
Kosmetyk nie zawiera parabenów, ftalanów i innych chemicznych świństw. Jest bezpieczny dla wymagających włosów, więc mogę go wam polecić na każdą porę roku. 

PERFECT.ME by JF Malcolm

2 komentarze:

  1. Właśnie dziś miałam ją kupić,ale wybrałam pomarańczową wersję.Tą różową też wypróbuję.(Jak będzie dostępna jeszcze w Biedrze)Choć jak na razie u mnie w Biedrze są dostępne cały czas,ale widziałam tylko 3 wersje do wyboru i szampony.Ale dobra ;) .Powiedz mi Angeliko jaki masz rodzaj włosków i czy tę maseczkę stosowałaś samą,solo czy wzbogacałaś ją może czymś.olejem jakąś odżywką.Czy włosy myłaś samym szamponem czy odżywką.Wypytuję się ponieważ ja jak kupię maskę lub odżywkę to stosuję ją solo,a włosy myję szamponem z SLS.Wtedy widzę jak dana maska/odżywka działa na moje włosy.Jak działa dobrze stosuję solo jak puszą się włosy,albo są suche itp wzbogacam,urozmaicam.Dlatego pytam.Bo jeśli używałaś jej samej i tak świetnie zadziałała to,jest godna kupienia.Ja ostatnio miałam włosy w strasznym stanie i zastosowałam moją pomarańczową wersję z inną odżywką ,zmieszałam i z olejem.Zostawiłam na prawie 3 h,zmyłam odżywką i włosy wróciły do łask.Lecz tak naprawdę nie wiem co,tu miało zbawienny wpływ,ale chyba wszystko razem,bo ciężko stwierdzić,że to sprawka maski.Włosy przy skórze są suche na długości wilgotne,końcówki suche.Czemu tak dziwnie schną? Czy mogłabym prosić cię o pomoc w wyjaśnieniu jeśli wiesz?.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie jakiejś dobrej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger