wtorek, 9 lutego 2021

Maść kasztanowa GorVita

 Kolejny super produkt firmy GorVita od CREDO PR, przetestowałam bardzo szybko. Akurat szukałam czegoś na rozszerzone naczynka na nosie - nie u siebie, ale nie ma to większego znaczenia. Najważniejsze, że produkt zdał egzamin na ocenę celującą.

MAŚĆ KASZTANOWA




Brzmi ciekawie, wygląda przekonująco, a i sprawdza się jak trzeba. Tak w skrócie mogłabym określić ten produkt. Nie jest to moje pierwsze spotkanie z takimi wyrobami od firmy GorVita, więc wiedziałam, że trafiłam na coś odpowiedniego na daną przypadłość.

W tym przypadku maścią kasztanową powinny zainteresować się osoby z żylakami i opuchnięciami, a także z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi. Przy takiej pogodzie jaką mamy za oknami, na niniejsze dolegliwości w szczególności powinniśmy uważać. Wiatr, szczypiący mróz robią swoje i sieją spustoszenie na naszej skórze. Z maścią kasztanową nie musimy się o nic martwić.

Produkt otrzymujemy w fajnej, solidnej tubie. Pachnie przyjemnie, ziołowo i według mnie bardzo delikatnie. Szybko się wchłania i wcale nie jest to maść z gatunku tych, które są mega tłuste. Produkt doskonale nawilża i pielęgnuje problematyczne miejsca. Warto go mieć w swoim domu i korzystać z niego w razie potrzeby. Faktycznie wpływa pozytywnie na zmienione chorobowo miejsca. Maść kasztanowa jest polecana dla każdego rodzaju cery przez cały rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger