niedziela, 11 listopada 2018

Lakiery hybrydowe od NC Nails Company

Jakiś rok, może nie cały, ale z pewnością kilka miesięcy temu, malowałam paznokcie tylko i wyłącznie zwykłymi lakierami, a na testowanie hybryd po prostu brakowało mi odwagi. Jestem osobą, która nie potrafi pomalować pazurków w sposób nieskazitelny, katalogowy, idealny. Zawsze gdzieś tam ciapnę sobie skórki ;) Jednak pewnego dnia zaryzykowałam i skusiłam się na zestaw do hybryd. Dziś nie wyobrażam sobie życia bez tego typu lakierów na swoich paznokciach. Chętnie rozglądam się za nowymi produktami i próbuję się doszkalać. Ostatnio miałam okazję przetestować trzy lakiery hybrydowe od NC Nails Company / www.nailscompany.eu w których z miejsca się zakochałam...

 

Z oferty, przebogatej, wybrałam sobie trzy produkty. Powiem wam, że zwyczajnie ciężko mi było skusić się na konkretny lakier, ponieważ jest ich tak dużo, iż nie sposób podjąć decyzję w kilka minut.  



Z góry przepraszam was za przekłamane nieco kolorki, które pokażę wam na poniższych zdjęciach. Mój aparat swoje lata świetności ma już za sobą. Na szczęście na stronie internetowej Nails Comapny, widnieją produkty wraz z ich dokładnie odwzorowaną barwą. Jak zwykle podlinkuje wam konkretne kosmetyki, więc nie musicie zbytnio szperać i tracić cennego czasu. 












Zacznę więc może od kwestii technicznych. Lakiery mają pojemność 6 ml, czyli jak dla mnie, nie są one ani za duże, ani zbyt małe. Kosztują 29.90 zł. Ich buteleczki przypadły mi do gustu. Nazwa danego produktu jest widoczna, a dodatkowo "ozdobiona" danym kolorem. Oczywiście na stronie Nails Company macie wszystko. Są tam nawet stopnie krycia danego produktu, poziom trudności, a także czas utwardzania lakieru pod lampą (UV, LED)

Jeśli chodzi o pędzelek, to spełnia on moje wymagania. Jako osoba, która dopiero się uczy, doceniłam jego odpowiednią długość i szerokość. Uwierzcie mi, takim pędzelkiem trudno jest zalać skórki i sprawić, by manicure po prostu się nie udał. Oczywiście musicie pamiętać o odpowiedniej bazie i topie. Ja miałam "swoje", lecz na stronie Nails Company znajdziecie te należące do niniejszej marki. Zachęcam więc do rozejrzenia się w sklepie...

Zdecydowałam się na trzy, totalnie różne kolorki, których akurat bardzo mi brakowało. Pierwszy jest bardzo elegancki, przeznaczony raczej na wieczorowy manicure. Przepiękna, krwista czerwień na paznokciach wygląda idealnie. Do tego lakier ma w sobie mnóstwo połyskujących drobinek, które w świetle pokazują co potrafią. Sugar Baby to już zupełnie inna bajka. To lakier odpowiedni do codziennych stylizacji: do pracy, szkoły itp. Nie rzuca się w oczy, a jednocześnie na paznokciach wygląda nienagannie i elegancko. Bardzo polubiłam ten kolorek i w sumie często po niego sięgam. No i jest jeszcze Spring Violet - coś mocniejszego, ale nie przesadzonego. Fajnie wygląda w połączeniu właśnie z tym Sugar Baby. Oczywiście warto kombinować z kolorkami i po prostu bawić się nimi do woli.


 Z trwałości lakierów jestem mega zadowolona. Dwa, a nawet trzy tygodnie prezentują się na paznokciach fantastycznie. Nie odpryskują, nie odchodzą płatami. Naturalnie bardzo ważny jest sposób ich nakładania. Lepiej aplikować lakier oszczędniej, niż zbierać potem jego nadmiar. Hybryda NC schodzi bez problemu, nie niszcząc paznokci. Z tych produktów jestem bardzo zadowolona i mogę je wam polecić z czystym sumieniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger