poniedziałek, 26 listopada 2018

Biała Perła - ekspresowe wybielanie zębów

Witajcie w ten pochmurny, męczący dzień. Na dziś przygotowałam dla was recenzję kolejnego produktu Biała Perła, który miałam przyjemność przetestować w ostatnim tygodniu. Zbliżają się Święta, Sylwester, a wcześniej Andrzejki. My kobiety oczywiście chcemy wtedy wyglądać olśniewająco. Warto zacząć od zadbania o swój uśmiech!



Od producenta:


Skład:

Pojemność: pasta 30 ml, żel wybielający 8 ml
Cena: 39.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
 Pamiętam, że dawno, dawno temu miałam coś podobnego i z zestawu do wybielania zębów, w owym czasie byłam bardzo zadowolona. Postanowiłam więc przetestować produkt Biała Perła, może nie pod kątem natychmiastowego, "przed imprezowego" wybielania, ale raczej dłuższego stosowania - np. przez tydzień, dwa. Oczywiście, wy możecie aplikować pastę i żel właśnie przed imprezą, bo też do tego produkt jest przeznaczony. 

Co znajdziemy w zestawie? Ano jest tutaj wszystko, co potrzebujemy do uzyskania idealnego uśmiechu ;) Mamy więc pastę, żel wybielający, otwieracz, który wygląda nieco groźnie, wskaźnik skali bieli zębów, a także instrukcję. Nie chcę wam tutaj opisywać poszczególnych etapów, ponieważ wszystkie informacje znajdziecie na opakowaniu zestawu i na stronie internetowej producenta. Możecie mi wierzyć, nie ma tutaj niczego skomplikowanego i pracochłonnego. Na tym bardzo mocno mi zależało.




Zacznę od pasty, która ma dla mnie dobry smak i dobre działanie. Pieni się w stopniu akuratnym, odpowiednio przygotowuje jamę ustną do zastosowania kolejnego, wybielającego produktu. Oczywiście możecie ją stosować profilaktycznie, a nie tylko w momencie, gdy rozpoczynacie wybielającą kurację. Jeśli chodzi o żel, to bardzo łatwo go zaaplikować. Produkt posiada specjalnie wyprofilowany pędzelek, więc trafia nawet do trudno dostępnych miejsc: przestrzeni międzyzębowych. Otwieracz - tylko groźnie wygląda ;)

Cały zestaw u mnie spisał się rewelacyjnie. Zęby są faktycznie bielsze, chociaż wcześniej wcale ich nie oszczędzałam. Picie hektolitrów kawy robi swoje. Jeśli będziecie się stosować do zaleceń producenta, zestaw Biała Perła będzie miał możliwość pokazania, co potrafi. To świetne rozwiązanie na wybielanie zębów w zaciszu własnych czterech kątów. Bo nie każdy z nas ma czas i pieniądze na profesjonalną "odnowę" uśmiechu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger