czwartek, 4 stycznia 2018

Arganowa pianka oczyszczająca Equilibra

Po długim, świątecznym lenistwie, czas wrócić do rzeczywistości. W ramach rozruszania szarych komórek, przygotowałam dla was recenzję kosmetyku Equilibra. Dawno nie prezentowałam ich produktów, a przecież marka ciągle się rozwija i raczy nas ciekawymi nowościami. 

 Equilibra

 


Od producenta:


Skład:


Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 23 zł
Moja opinia: 
 Kosmetyki marki Equilibra nie od dziś goszczą w mojej łazience. Przetestowałam już sporo ich produktów, śledzę też pojawiające się w ofercie nowości. Tym razem w moje ręce wpadł produkt do pielęgnacji twarzy. Od jakiegoś czasu nie używam do mycia twarzy mydła, chyba że jest to kostka od Dove. Jednak zdecydowanie częściej wybieram jakiś żel. Pianka? To według mnie świetne rozwiązanie.

Arganowa pianka od Equilibra mieści się w smukłej, plastikowej buteleczce z odpowiednim mechanizmem dozującym. Po naciśnięciu pompki, kosmetyk zmienia się w puchaty mus. Nic nie spływa z dłoni i twarzy, a już niewielka ilość pianki wystarcza na dokładne umycie buzi. Pachnie bardzo przyjemnie, troszkę słodko, ale nie mdląco i nużąco. Zapach naprawdę przypadł mi do gustu.



Arganowa pianka marki Equilibra pozytywnie zaskakuje - przynajmniej mnie. Ten niepozorny produkt jest skuteczny i delikatny. Nie podrażnia, nie zapycha mojej problematycznej cery, nie szczypie w oczy. Świetnie odświeża i oczyszcza cerę. Kosmetyk stosowany systematycznie, rano i wieczorem, nie wysusza i nie wywołuje uczucia ściągniętej skóry. Pianka przyjemnie nawilża i znakomicie radzi sobie z usuwaniem resztek makijażu. Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy, czego tak bardzo nie lubię, gdy myję twarz podobnym produktem. Pianka nie należy może do zbyt wydajnych, ale z jej działania jestem bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger