środa, 24 czerwca 2020

Zdrowo i pysznie - Sadvit

Do picia zdrowych i naturalnych soków nie trzeba mnie zbyt długo przekonywać. Jestem ich wierną fanką, a na rynku mogę wybierać sobie dowolnie spośród soków, które najbardziej lubię pod względem smaku. Jednak różnie to bywa z ich jakością. Producenci mają sporo sztuczek na wpakowanie do swojego produktu ogromu śmieci. Trafiłam jednak na świetne produkty firmy Sadvit. 100% naturalnych składników, bez grama chemii, ulepszaczy czy konserwantów.




W paczce od firmy Sadvit znalazłam między innymi takie oto soczki w szklanych buteleczkach:

* jabłko i rabarbar
* jabłko i truskawka
* jabłko i pomarańcza
* jabłko



Są to soki z linii DrinkMe. Każda buteleczka ma pojemność 250 ml, co dla nie jest ilością akuratną. Sok możemy wypić na raz, zabrać go ze sobą na spacer, czy na podróż.

Dalej mamy dwa soki, również w szklanych butelkach:

* rześka żurawina
* po prostu malina



Przyznajcie, czy te nazwy produktów nie są urocze? :) A same opakowania?

Mnie najbardziej posmakowały soki z linii DrinkMe. Zdecydowanym faworytem okazał się być sok z dodatkiem pomarańczy. Myślałam, że będzie zbyt kwaśny, ale jabłuszko uspokaja całą kompozycję. Ogólnie rzez ujmując, każdy z tych produktów idealnie wpasował się w gusta mojej całej rodziny.
Soki są tłoczone na zimno, z całych owoców. Mają w sobie wszystko to, co dla nas najlepsze - mnóstwo witamin i wyśmienity smak. Idealnym dodatkiem np. do herbaty stał się u nas sok po prostu malina. Na tak paskudne lato, jakie obecnie mamy, ciepła herbata z dodatkiem takiej pyszności, to zdecydowanie "must have" roku 2020.


Soki firmy Sadvit gorąco wam polecam. To firma polska, rodzina, więc tym bardziej warto wspierać takich przedsiębiorców. Widać, że istotne dla Nich jest zadowolenie klienta. Wypuszczają na rynek produkty, które faktycznie są najwyższej jakości. Już niebawem zaprezentuję wam kolejne soczki od Sadvit - znów będzie pysznie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger