wtorek, 2 czerwca 2020

Love Beauty and Planet - drugi produkt za darmo


Uwielbiam czerwiec! To czas, kiedy na całego szaleję z pielęgnacją ciała i włosów. Wprowadzam wtedy wiele zmian, jeśli chodzi o dobór kosmetyków, chętnie poznaję też nowości. Jednak powracam również do znanych i sprawdzonych marek. Tak też jest i w tym roku. Postawiłam na pielęgnację w towarzystwie kosmetyków Love Beauty and Planet z serii różanej. No, kocham te produkty na całego. Mało tego, 1 czerwca ruszyła wspaniała akcja Love Beauty and Planet z serii "kup dwa kosmetyki". Wystarczy takiego zakupu dokonać, zarejestrować paragon i już można uzyskać zwrot za jeden, wrzucony do koszyka produkt. Fajna sprawa, prawda? Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://www.lovebeautyandplanet.com/pl/loteria.html



Po raz kolejny powróciłam do serii różanej. Dla mnie to najlepsze produkty z całej oferty marki. W skład kolekcji z olejkiem różanym i masłem muru muru wchodzi aż sześć produktów. Mamy tutaj coś do pielęgnacji ciała, ale też coś do zadbania o swoją fryzurkę.
Masło muru muru ma właściwości nawilżające, odżywiające, pomaga więc odpowiednio zadbać o suchą, wymagającą skórę. Natomiast włosom farbowanym nadaje piękny, zdrowy wygląd. Do tego mamy jeszcze aromat ręcznie zbieranej, bułgarskiej róży - pełna euforia dla zmysłów i ciała;)




Ja w szczególności doceniam zapach tych produktów. Na początku bałam się sięgać po kosmetyki o aromacie różanym, ponieważ miałam złe skojarzenia. Jakoś różane nuty uważałam za staromodne i pasujące raczej starszym kobietom. W tym przypadku jest zupełnie inaczej... Zapach kosmetyków jest rześki, naturalny, a jednocześnie niezwykle otulający, trwały i oryginalny. Używając wszystkich produktów z serii różanej, mogę rozkoszować się ulubionym zapachem przez długi czas. Wyczuwam go na skórze, ale także na włosach. Coś niesamowitego!


Markę pokochałam również za dbałość o środowisko. Ich opakowania zostały wykonane z plastiku z recyklingu, które nadają się do powtórnego przetworzenia. Jak widać można tworzyć piękne, eleganckie buteleczki, a jednocześnie dbać o nasze dobro wspólne. Produkty Love Beauty and Planet są wegańskie!


„Wypróbuj Love Beauty and Planet – drugi produkt za darmo!”- kupując dwa produkty LBP otrzymasz zwrot pieniężny za jeden produkt ( tańszy produkt lub za jeden z dwóch kupionych w tej samej cenie),warunkiem wzięcia udziału w promocji jest zakup dwóch produktów LBP na jeden rachunek. Pula zwrotów to 3500 tys. Akcja trwa od 01.06.2020 do 30.06.2020.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger