niedziela, 9 lutego 2020

Okrągły stolik druciany Rista od Edinos.pl

Czas pędzi nieubłaganie i mam nadzieję, że wyczekana, wyglądana przeze mnie wiosna wreszcie rozgości się pełną parą. Kiedy robi się cieplej, słoneczniej, a kwiaty w ogrodzie zaczynają szaleć, planuje zmiany w swoim domu. Mogę się "pochwalić" dość dużą ilością pomieszczeń, które nie należą do najmniejszych. Jest więc co zmieniać, urządzać i... sprzątać ;)
Tym razem za małe metamorfozy wzięłam się nieco wcześniej, bo już na początku lutego. Moje zmiany nie należą do jakichś spektakularnych, bo mnie zwyczajnie na to nie stać, ale coś drobnego zawsze do domu muszę przytargać. Ostatnio wpadł mi w oko przepiękny stoliczek kawowy ze sklepu Edinos.pl

 

Muszę przyznać, że sklep ma w swojej ofercie mnóstwo przeróżnych dodatków do domu. Nie są to rzeczy drogie i takie, na które pozwolą sobie tylko najbogatsi. Każdy, dosłownie każdy może sobie z ich oferty wybrać coś dla siebie. Tak jak wspominałam, mój wybór padł na stolik Rista. Coś takiego podobało mi się od dawna, a właściwie od ubiegłego roku. Wreszcie mam!





No, czyż to maleństwo nie jest urocze? Zacznę chyba od spraw typowo technicznych, a potem przejdę może do moich wrażeń na temat samego produktu. 
Stoliczek ma 41 cm wysokości i 42 cm średnicy. Jak dla mnie są to wymiary akuratne, bo taki mebelek nie zagraci pomieszczenia, ale też nie jest zbyt niski i mało poręczny. Spokojnie zmieści się na nim filiżanka kawy i książka, a nawet drobna dekoracja. Stolik został wykonany z dwóch materiałów. Dół to solidna, profesjonalna stal nierdzewna (u mnie w kolorze czarnym), a góra to wysokiej jakości, laminowana płyta MDF, ( u mnie naturalna). Kolorów tegoż stolika macie do wyboru naprawdę sporo, więc pewnie dopasujecie coś do swojego mieszkanka.




Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że sklep daje nam na produkt aż dziesięcioletnią gwarancję! To naprawdę ogromny pozytyw w stronę Edinos.pl, a osobiście z czymś takim spotykam się po raz pierwszy.

A teraz kilka słów na temat moich odczuć w stosunku do stolika. Ostatnio postanowiłam się trochę rozpieszczać. Staram się codziennie wykroić chwilę czasu dla siebie, którą mogłabym spędzić z kawą w dłoni, w towarzystwie książki, czy jakiejś gazety. Ale cóż, brakowało mi do pełni szczęścia właśnie takiego uroczego stoliczka. Teraz już mam, więc w pełni mogę oddać się zaplanowanemu leniuchowaniu.
Stolik jest bardzo stabilny, nie chybocze się na boki, został dopracowany w każdym, nawet najdrobniejszym, najmniejszym szczególe. Dół wykonany ze stali, pozwala nam na przechowywanie we wnętrzu stolika, jakichś poduszek, kocyków do okrywania w chłodniejsze dni i wieczory.



 Blat, który można zdjąć, świetnie zdaje egzamin jako taca do przenoszenia przekąsek. Jest niezbyt ciężki, a pod spodem posiada specjalne żłobienia, które ułatwiają składanie i rozkładanie produktu. Blat nie rysuje się zbyt szybko i nie odbarwia. Nie dość, że poręczny i spełniający swoją funkcję, to jeszcze elegancki i nowoczesny.

Ława Rista to spełnienie moich marzeń. Czegoś takiego szukałam i wreszcie mam, a co ważne, za małe pieniądze. Gorąco polecam wam również inne stoliki:

Dla was też mam niespodziankę, a właściwie dla 20 pierwszych osób! To kod rabatowy o wartości aż 50 zł. W koszyku wpiszcie edinos50 a w portfelu pozostanie wam 50 zł ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger