środa, 6 lutego 2019

Odżywcza, jajeczna maska do włosów

Podczas mroźnych, chłodnych dni, kiedy włosy muszą być chronione ciepłą czapką, przegrzewane w pomieszczeniach, czy autobusie, staram się im zafundować od czasu do czasu odżywczą kurację. Moje pasma są akurat bardzo wymagające i ciężko im dogodzić, ale bardzo polubiły się z pewną maską ze sklepu e-fryzjernia.pl Ogólnie rosyjskie specyfiki trafiają raczej w gusta wielu kobiet, przynajmniej ja mam takie spostrzeżenia :)









Od producenta:

Skład:

Pojemność: 300 ml
Cena: 7.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Ta maska nie jest moim pierwszym kosmetykiem z logo Bani Agafii, więc w sumie byłam nieco przygotowana na to, co zastanę we wnętrzu opakowania. A muszę jeszcze nadmienić, że produkty tej marki bardzo lubię i szczerze powiedziawszy marzę troszkę, by były lepiej dostępne - przynajmniej w moim otoczeniu. Na szczęście są jeszcze sklepy internetowe, np. moja ulubiona e-fryzjernia, gdzie w niskiej cenie można nabyć takie cudeńka. 

Mam tutaj maskę, która z miejsca skradła moje serducho. Jest prześwietna! U mnie sprawdza się genialnie i jestem bardzo ciekawa, jak ten produkt wypadł u was - oczywiście jeśli go miałyście. Za takie śmieszne pieniądze, można nabyć produkt w dużym opakowaniu, który faktycznie działa, a nie tylko "chwali się" swą mocą. Petarda dziewczyny!

Maska mieści się w plastikowym, zakręcanym słoiczku, który został odpowiednio zabezpieczony, który spełnia wszystkie kobiece wymagania. Zapachu kosmetyku nie ma się co obawiać, bo jest obłędny! Nieco ciasteczkowy, słodki, ale jednocześnie delikatny i przyjemny. Konsystencja również na plus, nic nie spływa z dłoni i włosów. Działanie? Wspomniana petarda!

Maska nie obciąża, nie przetłuszcza włosów. Nadaje czuprynie blasku, pięknie wygładza i świetnie nawilża. Pasma wyglądają jak po wizycie u fryzjera. Z pewnością nie są napuszone, można je łatwo ujarzmić. Wreszcie można się pozbyć problemu elektryzowania, co aktualnie jest dosyć często spotykanym kłopotem wśród posiadaczek włosów długich :) Maska - jak dla mnie bomba nawilżająca, którą szczerze mogę wam polecić.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger