poniedziałek, 11 lutego 2019

Kolekcja TRESemme BIOTIN+ REPAIR 7

W nowym roku, marka TRESemme powitała mnie w gronie ambasadorek. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam, ponieważ uwielbiam ich kosmetyki i to one nie raz, nie dwa, uratowały mnie przed totalną katastrofą, (czyt. ostrym cięciem). Kilka dni temu otrzymałam przepięknie zapakowaną paczkę, która z miejsca skradła moje serce. Bardzo lubię takie niespodzianki!



W środku znalazłam trzy produkty należące do linii BIOTIN+ REPAIR 7. Linia ta pomaga zniwelować aż siedem rodzajów zniszczeń włosów za które, w sumie, to my same jesteśmy odpowiedzialne. Tak, tak, moje drogie... Ciężko się do tego przyznać, ale taka bywa prawda. Suszymy włosy ile wlezie, prostujemy, farbujemy zbyt często, kręcimy, stylizujemy i traktujemy nieodpowiednimi kosmetykami. Po jakimś czasie nasza czupryna wygląda nieciekawie, a my szukamy ratunku. Wtedy z pomocą przychodzą te produkty...  




Jak dla mnie idealny produkt do codziennego stosowania. Szampon powstał z myślą o włosach suchych, zniszczonych, czyli takich, jakie ja mam prawie zawsze. Kosmetyk wzbogacono biotyną, co sprawia, że pasma szybko zyskują dawne piękno i stają się zdrowsze. Szampon doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, nie wywołuje łupieżu. Ma dużą pojemność bo aż 400 ml, a kosztuje 19.99 zł




Idealne uzupełnienie dla szamponu z tej samej serii. Odżywkę można stosować przy każdym myciu głowy, co ja czynię z największą przyjemnością. Dlaczego? Bo widzę, że faktycznie działa. Dzięki niej włosy są ładnie wygładzone i nie mam problemów z ich późniejszym rozczesaniem. Odżywka pięknie pachnie, jest odpowiednio gęsta i nie spływa z włosów. Bardzo ją lubię. Kosmetyk ma pojemność 400 ml i kosztuje 19.99 zł




Maskę stosuję raz w tygodniu i akurat w moim przypadku to zupełnie wystarcza. Kosmetyk ten to prawdziwa bomba odżywcza! Dogłębnie nawilża, wygładza i nadaje blasku. Maska nie obciąża włosów, nie sprawia, że przy skórze głowy wyglądają nieświeżo. Zamknięta w słoiczku, zaskakuje kremową, delikatną konsystencją. Zapach czaruje i trafia w gusta chyba każdej kobiety. Maska ma pojemność 300 ml i kosztuje 24.99 zł.

Tak jak wspominałam wam wcześniej, kosmetyki z linii BIOTIN+ REPAIR 7 zawierają biotynę, ale także Pro-Bond Complex oraz Repair Actives. Dzięki tak dobranemu składowi, produkty działają wspaniale na włosy suche i zniszczone. Pięknie pachną, są bardzo wydajne, a i nie rujnują kobiecego portfela. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger