piątek, 15 grudnia 2023

Misie Gryzzzli od Vobro

 Jako wielka fanką słodkości, dziś po raz kolejny chciałam was pokusić czymś pysznym. Jeśli od czasu do czasu do mnie zaglądacie, to możecie pamiętać produkt od firmy Vobro, który w tym wpisie pragnę zaprezentować.

Są to przeurocze, a co najważniejsze, mega pyszne pralinki Gryzzzli. Na samą nazwę tych słodyczy uśmiech sam ciśnie się na usta. Jeszcze lepiej sytuacja wygląda w momencie, gdy rozwiniemy kolorowy papierek i ujrzymy samą figurkę. Zobaczcie ten idealnie oddany kształt misiaka. 


Teraz dodatkowo pralinki Gryzzzli możecie kupić na sztuki. Taka możliwość istnieje w sklepach Żabka. Displaye znajdziecie właśnie tam i według mnie jest to sensowne rozwiązanie. Możecie zakupić sobie kilka takich miśków i popróbować, czy ich smak będzie wam odpowiadał. Niemniej jednak jestem przekonana, że zakochacie się w nich tak samo jak i ja.

Gryzzzli czarują mlecznym nadzieniem z dodatkiem chrupiącego ryżu. Uwodzą też rozpływającą się w ustach czekoladą. To słodycz warta uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger