niedziela, 11 czerwca 2023

Nowe batony od Vobro - Jamajka i Brownie

 Jako totalna wielbicielka słodkości z przyjemnością przetestowałam nowości w ofercie firmy Vobro. Muszę przyznać, że marka zaskakuje mnie niesamowicie kolejnymi pysznościami, które są niebanalne i unikatowe na rynku spożywczym. Tym razem mogłam poznać... batony! Tak, bo firma Vobro to nie tylko standardowe czekoladki. 

Być może, a właściwie jestem przekonana, iż znacie cukierki Jamajka i Brownie. To właśnie na ich podstawie powstały te małe słodkości. We wnętrzu opakowania mamy baton podzielony na dwie części. Świetne rozwiązanie! Coś na dwa kęsy do zjedzenia podczas przerwy w pracy, czy na spacerze. To również idealna możliwość do podzielenia się z kimś od serducha.

Baton Brownie to gradka dla wielbicieli mocno czekoladowego smaku. Jego nadzienie jest płynne, a całość została oblana czekoladą deserową. W tym przypadku jest więc niesamowicie słodko, ale oczywiście nie do przesady. Ja i cała moja rodzina zakochaliśmy się w batonikach Brownie. Poczęstowani goście również byli zachwyceni smakiem produktu.


Jamajka to baton, który zdecydowanie zasmakuje wielbicielom cukierasów o tej samej nazwie. Jest jak zwykle mega kokosowo, delikatnie i po prostu pysznie. Te batoniki dosłownie rozpływają się w ustach.


Jestem przekonana, że te małe słodkości oczarują was swym smakiem. Nie potrafię wybrać, który batonik wygrywa u mnie podczas testów. Każdy ma w sobie to coś, każdy jest pyszny i zdecydowanie wart uwagi. Cieszę się, że firma Vobro tym razem postawiła na nowość w grupie batoników. Ich smaki, forma (dwa oddzielne kawałki), to coś unikatowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger