niedziela, 24 maja 2020

Wiśniowe słodkości od Vobro

Jaki byłby świat bez słodyczy? Chyba bardzo smutny... Oczywiście nie powinniśmy popadać w przesadę, aczkolwiek przyznajcie, komu czekolada nie jest w stanie poprawić podłego nastroju?
Zaliczam się do osób, które bez słodyczy nie wyobrażają sobie życia. Wiadomo, należy je dozować i zwyczajnie jeść z umiarem, jednak na chwilę przyjemności w towarzystwie ulubionej czekoladki, chyba każdy może sobie pozwolić. 
Słodycze, są myślę fajnym pomysłem na prezent. Zbliża się święto Mam, a ja chcę wam zaprezentować świetny pomysł na drobny, ale jakże pyszny upominek. Co powiecie na wiśnie w czekoladzie od firmy Vobro?




Jeśli chodzi o mnie, to nie przepadam alkoholem w każdej postaci. No, zwyczajnie taki produkt mógłby dla mnie nie istnieć. Jednak połączenie czekolady, wiśni i alkoholu, to już zupełnie inna sprawa ;)
Praliny Cherry Passion będą więc idealne dla osób takich jak ja - lubiących niebanalne kombinacje smakowe.   



Pralinki są przepyszne i zakochałam się w ich smaku praktycznie od razu. Dawno nie miałam okazji próbować tak zaskakującego przysmaku. To sporych rozmiarów czekoladka, która skrywa w swym wnętrzu soczystą, aromatyczną wiśnię, oblaną sporą ilością alkoholu. Wszystko rozpływa się w ustach, czekolada jest wysokiej jakości, deserowa, taka, jaką lubię najbardziej.



Praliny Cherry Passion poprawiają nastrój i tak jak wspominałam, będą idealną propozycją na prezent. Zwróćcie uwagę na przepiękne, bardzo eleganckie opakowanie. Firma wykonała kawał dobrej roboty i sprawiła, że produkt kusi nie tylko smakiem, ale i wyglądem. Na kartonowym pudełeczku, mamy prawdziwe zdjęcie wiśni z oblewającym ją likierem, a także czekoladą. A czy zauważyliście ten piękny, złoty logotyp Cherry Passion i złote, urocze kokardki? No, mistrzostwo świata! Można nie tylko cieszyć podniebienie, ale i oko ;)


Wnętrze bombonierki prezentuje się równie atrakcyjnie. W środku mamy aż dziewięć, sporych rozmiarów czekoladek, które są zawinięte w równie ładny papierek. Czekoladki nie zawierają konserwantów, barwników, oleju palmowego, czy tłuszczów utwardzonych. Zauważyłam również, że każda czekoladka jest starannie wykonana - to znaczy z jej wnętrza, a właściwie z jej korpusu, nie wypływa przecież bardzo płynne nadzienie. Widać, że firma zadbała o każdy, nawet najmniejszy szczególik. I to się chwali ;)


Marka Cherry Passion to półroczna nowość firmy Vobro, jednak warta uwagi i oczywiście spróbowania.
 
A wy lubicie wiśnie w czekoladzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger