niedziela, 11 sierpnia 2019

Żel pod prysznic Kiwi & Winogron - LAQ

Lubię dbać o swoje ciało. Wybieram, albo też staram się wybierać dla niego jak najlepsze kosmetyki. Najlepsze, nie znaczy że najdroższe - o tym przekonałam się już wielokrotnie. Należę do osób, które wybierają produkty o wyszukanych, ciekawych zapachach. Nie jestem przywiązana do konkretnych nut aromatycznych, ale mam też swoje upodobania. Tak samo jak w kwestii samych kosmetyków. Kąpieli nie wyobrażam sobie bez żelu, czy peelingu. Potem balsamik i już jestem zachwycona. Ostatnio zakochałam się w pewnym żelu pod prysznic, który możecie znaleźć na stronie sklepu e-fryzjernia.pl Pozwólcie, że przedstawię go wam nieco bliżej. 






Od producenta:

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Actinidia Deliciosa Fruit Extract, Vitis Vinifera Extract, Coffea Arabica Bean Extract, Cinnamomum Zeylanicum Extract, Hedychium Coronarium Root Extract, Capsicum Anuum Friut Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum
Pojemność: 300 ml
Cena: 12.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:  
Opakowanie żelu z pewnością zachwyca i osobie odpowiedzialnej za projekt etykiety należy się i to bez żadnych wątpliwości, jakieś specjalne wyróżnienie. Nie widziałam chyba nigdy wcześniej tak udanej grafiki, jeśli chodzi o kosmetyki. Tak wiem, może przesadzam, ale osobiście bardzo lubię produkty do pielęgnacji ciała, czy też włosów, które nie tylko ładnie pachną i działają, ale też schludnie wyglądają na łazienkowej półce. W końcu korzystam z nich codziennie, patrzę na nie każdego dnia i oczekuję również, że taki produkt będzie też cieszył babskie oko. Ta buteleczka nie dość, iż prezentuje się znakomicie, to jest jeszcze poręczna i przemyślana pod względem dozowania.

Z aplikacją żelu nie mam żadnych problemów, ponieważ butelka wykonana z ciemnego plastiku, została wyposażona w solidną, nie zacinającą się pompkę. Oczywiście możemy ją również zablokować, by w niekontrolowany sposób żel nie opuścił swojego opakowania. Niby drobiazg, ale dla mnie bardzo istotny. Nie toleruję żeli, które przewracają się pod prysznicem, czy na skraju wanny. Dobra, już się nie czepiam, ale same wiecie jak to wszystko wygląda w rzeczywistości ;)

Żel posiada idealną konsystencję. Nie spływa z ciała i dłoni, doskonale się pieni. Pachnie? Obłędnie! No zakochałam się w aromacie tego kosmetyku. To najprawdziwsze połączenie winogron i kiwi. Całość tworzy orzeźwiający, energetyzujący koktajl zapachowy. Do szczęścia nie potrzebuje niczego więcej.

Żel świetnie oczyszcza skórę. Nie wysusza, nie podrażnia. Można go używać codziennie bez obaw o stan naszego ciała. Czy ujędrnia? Może nie w tempie natychmiastowym i bez wysiłku z naszej strony, lecz doskonale wygładza i przyjemnie napina skórę po kąpieli. Lubię ten efekt! Żel zawiera aż 98% składników naturalnych lub o niskim stopniu przetworzenia. Jest wydajny i nie kosztuje majątku.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger